OOTD: Doc Martens

Deze outfit of the day is van een tijdje geleden. Ik heb 2 weken geleden bij de Sasha Doc Martens in de uitverkoop gekocht. Ik ben er superblij mee, en vind ze heel erg gaaf. Ik ben van mezelf meer een meisjesmeisje, en vond het dan ook best moeilijk om deze stoere schoenen te combineren met mijn schattige stijl ;). Ik vind toch dat het aardig gelukt is en ben heel erg blij met mijn nieuwe schoenen!

De jurk die ik draag kocht ik in de H&M in Berlijn, de riem en het jasje zijn van The Sting. De maillot die ik draag is ook van de H&M en de schoenen zijn natuurlijk Doc Martens.

Hugs and Kisses,

Cathelijne

One thought on “OOTD: Doc Martens

Make me happy, leave a comment!

