Mijn everyday-bakje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Natuurlijk gebruik ik elke dag andere make-up producten. Vooral oogschaduws verschillen per dag. Toch heb ik een bakje met producten die ik bijna elke dag gebruik. Ik heb er wel eens een video over gemaakt, die je hier kan bekijken maar het leek me toch wel leuk om het nog een keer te laten zien, vooral omdat er nu hele andere producten inzitten. Het bakje is van de action, je kent hem vast wel(heel veel mensen hebben hem, en het is dan ook een handig bakje!).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb naast dit bakje, ook nog een beker met normale kwasten staan. Deze zijn er iets te groot voor, en ik vind ze hier ook wat handiger staan. De onderste kwast is een foundation kwast, maar ik gebruik hem voor maskertjes. Hij is van de Hema, en voor maskertjes aanbrengen werkt ie prima.

De middelste kwast gebruik ik voor mijn poeder. Het is de e.l.f. proffesional Total Face Brush en ik vind hem niet eens zo heel fijn. De haren zijn hard en voelen niet fijn aan op mijn gezicht. Ik ga binnenkort een kwastenset bestellen via eBay, en dan gooi ik deze meteen weg!

De laatste kwast is mijn blushkwast. Ik heb hem op Bali gekocht in een schattig roze winkeltje en ben serieus verliefd op deze kwast. Hij is zacht, pakt het poeder makkelijk en is ook goed om highlighter mee aan te brengen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben zelf niet zo heel erg van de blushes, maar de MNY blush in 301 vind ik prachtig. Het is een mooi, lichtroze tintje met een kleine shimmer erin. Ik vind hem goed bij mijn huidtype passen, en is goed te combineren met mijn Sepohora highlighter.

De wenkbrauwset van DA in de kleur 02 behoorde een tijdje geleden tot mijn favorieten. Ik vind het nog steeds een mooie poeder, de kleur is ook oke maar ik vraag me heel erg af wat ik precies ga doen met mijn wenkbrauwen. Ik heb nu poeders, potloden en wax gebruikt en op het moment bevallen wax en potlood mij het meest. Wel een hele fijne poeder voor blondines.

De Catrice blush is echt een zomerblush. Het is een echt koraalkleurtje maar voor de winter vind ik hem iets té. Dit is de kleur 030 Love & Peach.

Dan een Lip Butter. Deze heb je vast al eens voorbij zien komen in een van mijn favorieten video’s. Hij verzorgt je lippen goed en ik gebruik hem vaak in de ochtend voordat ik naar school ga. Deze is van het merk Sur Plus in Olive.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nog meer lipproducten! Deze lippenbalsem kocht ik op Bali en is 100% natuurlijk. Hij ruikt naar citroen en gember wat ik zelf een hele lekker combinatie vind. Als je ergens in Azië het merk Blue Stone tegenkomt, kan ik het je zeker aanraden om even een kijkje te gaan nemen.

Deze blush van e.l.f. kocht ik in de kleur Innocence en is eigenlijk een beetje een miskoop. De kleur is zó licht, dat het niet eens opvalt of ik wel of geen blush op heb. Deze zou je bijna als gezichtspoeder kunnen gebruiken.

Ik liet in de zomervakantie zien hoe je je eigen lipscrub kon maken, en gebruik mijne regelmatig. Hij is nog steeds goed en maakt mijn lippen superzacht.

Elke avond voordat ik ga slapen smeer ik een klein beetje Lemony Flutter van Lush op mijn lippen. Jep, op mijn lippen. Ik vind het niet prettig als mijn nagels vettig aanvoelen, maar voor mijn lippen is hij perfect.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Elke ochtend smeer ik na me opgemaakt te hebben wat handcrème van L’Occitane op mijn handen. Vooral nu het winter is zorgt het ervoor dat mijn handen heerlijk zacht zijn.

Mijn potloodslijper kocht ik in Singapore van het merk Etude House. Ik vind het echt een hele fijne puntenslijper!

Ik ben niet bepaald een master in het aanbrengen van eyeliner, maar ik ben lerende. Deze Catrice gel eyeliner in 010 Black Jack with Jack Black is heel fijn en zuinig in gebruik. Hij is echt pikzwart en maakt mijn ooglook net wat hefitger.

Over de oogschaduwbasis ga ik niet eens meer wat zeggen; de I<3STAGE eyeshadow base van essence is geweldig. Punt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit oogpotlood heb ik een keer gewonnen en ik gebruik hem vaak als basis onder een donkere oogschaduw. Hij is van het merk Carlo di Roma waar ik eigelijk nog nooit van gehoord had. Fijn potlood en zorgt voor een goede basis.

Toen ik in Londen was speelde ik in de Lush het kleurenspel, het was leuk en ik vond deze eyeliner prachtig. Wel aan de dure kant en ik was dan ook superblij toen ik deze kreeg voor Sinterklaas. Hij is in de kleur Motivation en de kleur vind ik prachtig. Wel jammer dat hij vlekt(aan het eind van de dag is je hele oog een blauwe oceaan) en het kwastje vind ik niks.

Het hannah Hydro Mask gebruik ik als een soort dagcreme. Als je het niet te dik aanbrengt trekt het helemaal in de huid en werkt vochtinbrengend. Dat mag ook wel met dit weer!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Over de Sephora concealer hoef ik ook niets meer te zeggen, het is een favoriet!

Mijn Wake Me Up foundation was bijna op dus besloot ik in Londen een nieuwe te kopen. Ook deze is van Rimmel (ik vind Rimmel gewoon een heel goed merk) en is van de Match Perfection lijn. Nu ook te koop in Nederland.

Scandaleyes mascara kocht ik op de BGP en gebruik ik nog steeds. Fijne mascara, maakt mijn wimpers goed zwart.

Dit is hoe mijn everyday bakje er op dit moment uitziet, toch wel iets anders vergeleken met het filmpje!

Hugs and Kisses,

Cathelijne

Make me happy, leave a comment!

