Nieuw statief!

Ik wilde het al heel lang, mijn eigen statief. Maar waar moest ik hem nou kopen, hoe zou het eruit zien en is dit wel de goede hoogte? Uiteindelijk vroeg ik een statief voor kerst, en nu maak ik er al vol gebruik van.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hij kan wel 1,60 lang worden en er zitten ook waterpassen op. Het ziet er nu allemaal een stuk professioneler uit oppeens :). Ik ben er heel erg blij mee en denk dat de kwaliteit van mijn foto’s nu ook een stuk beter gaat worden!

Hugs and Kisses,

Cathelijne

Make me happy, leave a comment!

