OOTD: New Blazer

Vandaag heb ik weer een OOTD voor jullie. Dit droeg ik dinsdag naar school. Ik heb laatst een nieuw jasje gekocht bij The Sting en dit leek mij een leuke combinatie, samen met mijn Doc Martens.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn blouse is van de H&M. Omdat het deze dagen heel erg koud is, had ik ook een wit hempje eronder aan van de Zara. Dat zijn echt mijn favoriete basic hempjes, je moet zeker een kijkje nemen als je opzoek bent naar basic hempjes. Mijn sjaal is van de primark en mijn broek van Levi’s. En mijn schoenen zijn mijn zeer geliefde Doc Martens.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zo, even die schoolgekte eruit schreeuwen!

Hugs and Kisses,

Cathelijne

2 thoughts on “OOTD: New Blazer

Make me happy, leave a comment!

