Shoplog: 9 straatjes

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Samen met mijn moeder had ik al een tijdje geleden het plan om te gaan shoppen in de 9 straatjes in Amsterdam. Gisteren was het dan eindelijk zovar; samen met mijn moeder ben ik naar  de 9 straatjes geweest.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kwam op een gegeven moment een soort Lush tegen, maar dan Rain genaamd. Ik stond versteld van de leuke dingen die ze daar verkochten. Je kon bijvoorbeeld je eigen scrub samenstellen, hoe cool is dat? Uiteindelijk besloot ik om een bruisbal te kopen. Ik weet niet meer precies welke geur ik heb gekozen, maar ik vond hem heel erg lekker ruiken. De fizz ball kost 2,50, wat ik echt heel erg mee vind vallen als ik de prijs vergelijk met die van Lush. Ik ben hier dan ook erg benieuwd naar. Ik kreeg er toen nog een schattig zeepje bij. Superleuk vind ik het als ik er in winkeltjes wat bij krijg, dus dit zeepje wat meer dan welkom!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Toen liepen we langs een tassenwinkel, Liebeskind. Ze hadden hier supermooie tassen die wel aan de prijzige kant waren. We vonden de tassen wel supermooi en komen zeker nog eens terug. Net toen we weg wilden lopen kregen we van de winkeljuffrouw een sleutelhanger, ik vind hem superleuk en ben er erg blij mee! Hij is turkooise en ik denk dat hij mooi bij mijn pastelblauwe schooltas past, zodat hij er lekker uitspringt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Toen gingen we naar Maison Scotch. Normaal loop ik de Scotch&Soda meteen voorbij, omdat het toch boven mijn budget ligt. Maar nu wilde mijn moeder wel even kijken, dus liepen we samen de winkel in. Ik kwam deze supergave broek tegen. Hij is blauw met gebleekte vlekken erin, ik heb in mijn kledingkast nog niet echt een lichte broek maar nu heb ik er een mooie lichte broek bij. Deze komt uit de Blue Amsterdam lijn en ik kwam ook nog een leuk shirt tegen. Deze  broek kostte 109,95 euro.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kocht ook dit shirt in een beetje dezelfde stijl als de broek. Voor de duidelijkheid, ik ga dit niet samen dragen met de broek hoor. Ik vond dit shirt gewoon heel erg leuk voor de zomer. Er zitten zilveren balletjes op de hals, wat ik een leuk detail vind. Dit shirt kostte 59,95 euro.

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe spulletjes en kan het iedereen aanraden om een dagje door te brengen in de 9 straatjes!

Hugs and Kisses,

Cathelijne

1 thoughts on “Shoplog: 9 straatjes

  1. Lieve grote nicht van me,je komt inmiddels in de winkels waar ik mijn kleren en tassen koop,en ik zie allemaal leuke dingen.Wil je mijn personal shopper worden en kopen wat jij leuk vindt?(Doe er wel een maatje bij :-) voor mij!

Make me happy, leave a comment!