De stilte gaat verdwijnen.

Jeetje wat is het weer een tijd geleden dat ik achter de computer ben gekropen om wat te schrijven.  Echt waar, ik heb het bloggen echt gemist.  Nu ik er achter ben dat elke dag een blogpost een beetje te veel wordt, wil ik om de dag gaan posten. De posts zullen dan beter en uitgebreider worden in vergelijking met 2 korte, lelijke, afgeraffelde posts. Ik blijf mezelf echt afvragen hoe het kan zijn dat ik dit niet volhoudt. Ik geef mezelf bij deze een challenge, om de dag een blogpost schrijven. Zo nu ik het gezegd heb moet ik maar snel aan de slag ;). Over een tijdje bestaat agirlslifestyle ook een jaar en het lijkt me leuk als ik dan wel nog actief aan het bloggen ben omdat het gewoon hartstikke gaaf is wat ik er nu al mee bereikt heb!

Nou, tot dinsdag dan maar ;)

Hugs and Kisses,

Cathelijne

Make me happy, leave a comment!

