Collective Haul ~ Januari

Dat ik was gestopt met bloggen, betekende niet dat ik geen filmpjes meer maakte. Ik heb daarom nog wat filmpjes die jullie nu gemist hebbe, waaronder een shoplog. Zelf vind ik het altijd heel leuk om shoplogs te kijken, maakt niet uit of ze nou heel oud of nieuw zijn. Daarom toch de video van deze collective haul.

Spijkerbouse ~ edc

Slaapshirt ~ Marc by Marc Jacobs

Blazer ~ Drôle de copine Paris

Shirt ~ Maison Scotch

Broek ~ Maison Scotch

Lipgloss ~ The Body Shop

Camera ~ Polaroid

Cameratas ~ Sony

Schoenen ~ Doc Martens

Hugs and Kisses,

Cathelijne

Make me happy, leave a comment!

