TBS: Hi-Shine Liptreatment

Een paar weken geleden was ik met Willemijn in het winkelcentrum. We liepen langs The Body Shop en moesten toch wel even een kijkje nemen. Er was toen een hele grote sale aan de gang, en deze lipgloss was in de uitverkoop van 14 euro, naar 2,50. Nu vind ik The Body Shop producten vaak een beetje aan de dure kant, een lipgloss voor 14 euro gaat me iets te ver. Maar nu hij in de sale was wilde ik hem wel meenemen (corectie, ik heb hem van Willemijn gekregen ;) ).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik vind de tube er leuk uitzien. Typerend voor TBS met het doorzichtige plastic waar je de kleur door ziet. Hij is wel redelijk groot, vergeleken met bijvoorbeeld de lipglossjes van essence maar dat moet je maar voor lief nemen. Er zit dan ook meer product in, toch?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb de kleur 01 (wel jammer dat deze glossjes geen naam hebben!). Er zitten shimmers in en het is een heel lichte peach kleur. Jammer dat hij zo transparant is, nagaande dat je eerst 14 euro voor deze lipgloss moest betalen en dan zo weinig kleur hebben.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit zijn mijn kale lippen, een beetje aan de droge kant maar wat wil je ook in deze tijd van het jaar ;). Gelukkig komt de lente er snel aan!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is de lipgloss op mijn lippen. Zoals te zien was op de swatch is het niet een hele kleurenexplosie maar dat vind ik helemaal niet zo erg. Ik ben wel meer van de wat trasparantere nude glossjes. Ht eerste wat me opvalt is dat hij superlekker ruikt! Naar een perzikachtige zoete geur, heel erg lekker en zomers. Hij is een klein beetje plakkerig dus vastgeplakt haar gegarandeerd. Deze lipgloss verzorgt je lippen echt goed! Hij heet dan wel liptreatment, maar dat het ook echt zou werken had ik niet verwacht. Ik kan deze lipgloss echt vergelijken met een lippenbalsem, en dan ziet het er ook nog luk uit. Ook blijft de gloss lang zitten (uurtje of 2) en het voelt gewoon heel erg lekker op je lippen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik vind dit echt een hele fijne lipgloss! Normaal draag ik nooit lipgloss, het is me te plakkerig en irritant. Maar deze van The Body Shop is echt heel fijn, ik ben positief verrast!

Hugs and Kisses,

Cathelijne

Make me happy, leave a comment!

