Lente, en je kamer dan?

Als eerste, mama gefeliciteerd met je verjaardag, ik hou van je! Vandaag een post over hoe je je kamer in de lentesfeer kan brengen. Ik las op Misslipgloss een paar dagen terug een artikel over hoe je je huis lekker gezellig en knus kon maken voor de winter. Later ontstond er bij de comments een hele discussie dat dit artikel veel te laat was ingepland en dat het al lente aan het worden is. Nu dacht ik, als iedereen graag een lente artikel wil, dan schrijf ik het wel! Als eerste zijn er op Youtube heel veel DIY te vinden over hoe je je kamer gezellig kan maken en lenteproof( denk aan Macbarbie07). Ik heb zelf ook wat dingen bedacht die je kamer kunnen opfleuren.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om echt in de wat kleurrijkere sfeer te komen, kan het erg leuk zijn om een inspirational deur te maken. Je kijkt er elke dag naar en het ziet er erg vrolijk uit. Het duurt even voordat je de perfecte plaatjes hebt gevonden, maar hey, dan heb je ook wat! Hoe leuk is het om samen met een vriendin een hele middag bezig te zijn met plaatjes uitknippen uit oude tijdschriften en je deur of muur ermee te versieren? Je kunt elkaar helpen en ondertussen lekker kletsen, cause that’s what we want, right?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bij geurkaarsen denken we vaak aan de winter, met van die lekkere warme, zware geuren die door je kamer zweven. Maar voor de lente kunnen we nog steeds een geurkaars branden, met een wat lichtere geur, vanille bijvoorbeeld. Ik heb deze bij de action gekocht en ik vind hem echt heel lekker ruiken! Niet zo overheersend als bijvoorbeeld een zoete appel geurkaars, maar hij zorgt wel voor een aangenaam geurtje op de achtergrond.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Met kussentjes en kleine dingetjes kan je je kamer zó lenteklaar maken. Kies voor kussens met een pastelkleur bijvoorbeeld blauw of roze en je zit altijd goed. Extra leuk dat op deze kussentjes delicious cupcakes staan! Ook heb ik in mijn kamer een lege Arizona fles staan. De kleuren zijn lekker fris, en het ziet er leuk uit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als laatste, hang lekker posters op van merken met hun lente/zomer collectie. Ziet er hartstikke gaaf uit, inspireert en je kan lekker wegdromen bij de gedachten aan dunne, korte kleren tijdens een zonnige dag!

Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt gehad, dit is hoe ik het in iedergeval fijn vindt om mijn kamer wat gezelliger te maken, maar dan niet op de winterachtige warme manier.

Hugs and Kisses,

Cathelijne

Make me happy, leave a comment!

