15 redenen voor de zomer!

Een tijdje geleden nam ik dit filmpje op omdat ik gewoon echt niet kan wachten totdat het zomer is. Ik ben helemaal klaar met de kou en de donkere dagen. Hier alvast wat leuke dingen om naar uit te kijken in deze koude tijden ;).

De witte short is van de H&M, de dip-dye short en de zalmroze zijn van The Sting. De bronzer is van essence en de kwast van e.l.f.. Het oogschaduwpalette is van only you en de blushes zijn van Nonna. Het perzik kleurige jurkje is van de H&M, het bloemenjurkje kan ik me niet meer herinneren. De top is ook van de H&M, zie je wat ik bedoel met H&M meisje! De nagellak van NYC en Janet Paris. De hoofdband is van Forever21. De armbanden kocht ik ooit op een marktje, ik weet het niet meer precies.

Hugs and Kisses,

Cathelijne

One thought on “15 redenen voor de zomer!

Make me happy, leave a comment!

