Ik dipte mijn haar in de blueberries.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Yeah, I finally did it! Ik wilde al zo lang mijn haar dip-dyen, maar ik was steeds heel erg aan het twijfelen of ik het nu wel of niet moest doen. Nu heb ik het toch gedaan en ik ben er heel erg blij mee!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb het zelf gedaan, wat je ook wel een klein beetje kan zien. Ik zat te twijfelen of ik het bij de kapper wilde laten doen, maar dat is heel erg duur en het is ook heel leuk om het zelf te doen (ik deed het samen met Willemijn en het was hartstikke gezellig). De verf kochten we hier, voor maar 10 euro. Vergeleken met de kapper scheelt dit heel veel geld en ik ben dan ook blij dat we het op deze manier gedaan hebben.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn haar is nu dus donkerblauw/paars. Het is heel moeilijk te zien of het nu blauw of paars is, en blauwe bessen hebben natuurlijk ook een beetje van beide kleuren ;). Ik zal eerlijk zijn, dit is niet goed voor je haar maar dat wisten we allemaal al. Ik heb besloten mijn haar niet te bleken, wat betekent dat het er veel sneller uit zal gaan dan bij Willemijn (die haar haar wel heeft laten bleken). Bij de volgende dip-dye, en die komt er zeker, laat ik mijn haar eerst bleken. Dan kan ik lekker zelf wat aanklooien met leuke kleuren en als mijn haar echt heel lelijk wordt, kan ik het altijd nog afknippen. Ik bedoel, het is maar haar toch?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om te zorgen dat de kleur zo lang mogelijk blijft zitten, moet je zo min mogelijk je haar wassen. Nu doe ik dat sowieso al niet zo vaak, maar dit maakt heel erg uit voor de kleur (als je het niet gebleekt hebt). Ik heb mijn haar nu een keer gewassen en het is al een stukje lichter. Ik kan het iedereen aanraden die erover twijfelt om het toch te doen. Als je het niet mooi vindt, was je je haar gewoon iets vaker, en dan is het er binnen 2 weken uit.

Hugs and Kisses,

Cathelijne

5 thoughts on “Ik dipte mijn haar in de blueberries.

Make me happy, leave a comment!

