Rimmel Match Perfection foundation

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In Londen kocht ik in december vorig jaar deze foundation van Rimmel in de kleur 100 ivory. Ik was dat weekend mijn make-up vergeten, en dat was maar een van de redenen waarom ik deze foundation wilde kopen. Ik wilde wel weten of deze foundation inderdaad de ‘perfecte match’ zou zijn voor mijn huid.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sorry voor het niet zo schoon eruitziende pompje, ik heb hem sindsdien elke dag gebruikt. Hij werkt dus met een pompsysteem en zelf vind ik dit heel fijn werken. Het is een hele vloeibare foundation, waardoor hij mij zelfs een klein beetje deed denken aan een bb cream. Als ik deze foundation draag, voelt het dan ook niet alsof ik een dikke plamuurlaag op mijn gezicht heb maar meer alsof ik alleen een dagcreme heb aangebracht.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zie hier mijn prachtige gezicht zonder make-up.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En dan met, serieus het maakt zoveel verschil. Met foundation zijn gewoon al mijn vlekjes weg en ik heb nauwelijks concealer nodig. Hij is heel zuinig in gebruik en makkelijk op te bouwen. De manier van aanbrengen maakt natuurlijk ook uit, ik heb hem met een kwast aangebracht, maar met je vingers zal hij iets minder dekkend zijn. Hij blijf de hele dag goed zitten, zeker als je ook een poeder aanbrengt. Hij past bijna perfect bij mijn huidskleur en ik ben blij dat ik de goede kleur heb gekocht!

Ik kan iedereen deze foundation aanraden, hij is lekker licht en je huid ziet er mooi en egaal uit.

Hugs and Kisses,

Cathelijne

3 thoughts on “Rimmel Match Perfection foundation

Make me happy, leave a comment!

