Een poging tot het opplakken van nepwimpers.

Nepwimpers, ik heb het wel eens geprobeerd maar het is niet echt mijn ding. Als eerste kan ik het niet opbrengen om geduldig de wimpers aan te brengen. Ik ben ongeduldig, klungelig en heel slecht in het opplakken van nepwimpers. Hoe vaak ik niet voor een feestje nepwimpers had gekocht en ze uiteindelijk op de avond toch maar heb weggegooid omdat ik ze gewoon niet op kon plakken. Het werd eens tijd voor een verandering in dit patroon, en daarom kocht ik bij de Action een pak nepwimpers om eens flink te oefenen. En het viel nog best mee.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kocht een pak met 3 soorten nepwimpers. Ik koos voor de ‘naturelle’ wimpers (in dit geval de wimpers die het minst intens waren, je kan ze niet echt naturel noemen) van MAX. In het doosjes zitten de wimpers plus een wimperlijm. Ik weet dat de lijm die bij wimpers zit nooit zo goed is, maar aangezien ik nooit nepwimpers draag, ging ik niet speciaal een wimperlijm kopen. Eerst maar eens zien of ik ze wel kan opplakken ;).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zo zien de wimpers eruit. Afwisseling tussen lange en korte wimpers. Ik weet niet of MAX heeft geprobeerd deze naturel te houden want in dat opzicht vind ik ze niet echt geslaagd. Ze zijn redelijk fake en ik denk dat ik ze mooier had gevonden als ze nog meer gesepareerd waren.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zo ziet mijn oog eruit van zichzelf. Alvast sorry voor het prutje in mijn oog, ik let hier meestal op maar nu heb ik toch een foutje gemaakt. Voordat ik de wimpers aanbreng, heb ik mijn eigen wimpers alvast een likje mascara gegeven (nog niet op deze foto). Mijn wimpers zijn van nature een beetje bruin/blond en ik was bang dat zonder mascara mijn echte wimpers te veel zouden opvallen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dan de foto van mijn eerste geslaagde (in de buurt komend van een echte mooie opgeplakte wimper) opgeplakte wimper. De lijm was wel okee en werd na een tijdje doorzichtig. Ik vond de binnenkant van mijn oog het moeilijkst zoals ook te zien is. Hoe hard ik mijn best ook deed, de wimper wilde niet meewerken.  Je ziet wel mijn echte wimpers hier en daar, maar ik vind het redelijk meevallen. Ik voel me net een wimpermodel!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik besloot bij een oog te kijken hoe het zou staan met een eyeliner, en dan verslapt het ‘neppe’ effect een beetje. Op deze foto zie je wel heel duidelijk mijn wimpers zitten. De volgende keer ga ik mijn wimpers ook krullen zodat ze net als de nepwimpers wat gekrulder zijn. Ik moest de wimpers op maat knippen omdat ze anders te groot waren voor mijn ogen. Kijk dus voordat je je wimpers gaat opplakken of er niet een stukje afkan, want dit moet meestal wel.

Ik ben erg tevreden over deze wimpers en ben blij dat het me eindelijk gelukt is om een stel wimpers een beetje normaal op te plakken. Nepwimpers kunnen hergbruikt worden als je ze weer braaf opbergt in het doosje. Heb jij wel eens nepwimpers gebruikt en lukte dit ook meteen?

Hugs and Kisses,

Cathelijne

11 thoughts on “Een poging tot het opplakken van nepwimpers.

Make me happy, leave a comment!

