Action shoplog

Ik ging 2 weken geleden samen met Sanne naar de Action en nam toen deze video op. Ik ga niet zo heel vaak naar de Action en vond het wel leuk om daar eens rond te snuffelen. Jullie hebben mijn review over de wimpers gisteren al kunnen lezen. De neusstrips heb ik al eens gebruikt en ze werken niet super goed. Ze halen wel een klein beetje je mee-eters weg maar het verschil is echt minimaal. De puistenpatches daarentegen werken wel echt goed. Als je deze in de avond op je puistje plakt is hij de volgende dag kleiner, wat ik heel bijzonder vind voor de prijs. De geurkaars is ondertussen al bijna op. De geur is heel subtiel en ik vind hem wel lekker maar als ik hem te lang gebrand heb, krijg ik een beetje hoofdpijn.

Shop jij wel eens bij de Action?

Hugs and Kisses,

Cathelijne

3 thoughts on “Action shoplog

Make me happy, leave a comment!

