Even voorstellen!

Vanaf nu zal er elke donderdag en zondag een post op agirlslifestyle verschijnen van Ezra. We zitten bij elkaar op school en denken dat het zo beter in ons dagelijks leven past om te bloggen. Vandaag maken jullie alvast kennis met Ezra, we hopen dat jullie dit leuk vinden!
intro01
Hello!
Ik ben Ezra, een meisje met een jongens naam ;). Behalve mijn naam ben ik ‘just a girl’. Ik ben geboren op 19 augustus 1998 en ben dus 14 jaar. Ik had/heb mijn blog misspiggy maar zal voortaan hier te vinden zijn op agirlslifestyle!
intro02
Cathelijne en ik kennen elkaar van school en het leek ons leuk om samen te gaan werken aan een blog, dus hier mijn eerste blogpost!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ik hou van dansen, acteren, make-up, winkelen en vooral veel leuke dingen doen met vriendinnen! Ik hou ontzettend veel van mode, ik hou ervan om marktjes af te zoeken naar unieke tweedehands stukken en zelf van iets ouds iets nieuws te maken! Verder ben ik geobserdeerd door gossip girl, ja ik weet dat het al is afgelopen :'(, prettig gestoord en geniet van iedereen en alles om me heen!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jullie zullen van mij vooral OOTD’s zien en nog veel meer! :)
Enjoy!
Lots of love!
Nou, ik vind het in iedergeval hartstikke gezellig dat Ezra samen met mij gaat bloggen op agirlslifestyle! We gaan even kijken hoe het werkt op deze manier, en wie weet komt er in de toekomst wel een blog van ons samen. We hopen dat jullie het ook leuk vinden omdat er op deze manier ook wat meer fashion artikelen verschijnen op agirlslifestyle.
3 thoughts on “Even voorstellen!

Make me happy, leave a comment!

