Nailtutorial : Pasen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik weet dat dit aan de late kant is voor een tutorial, maar ik wilde hier toch een artikeltje aan wijden ;). Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens wat met nailart gedaan, en eigenlijk bevalt het me wel. Vorige week liep ik al rond met ombre nails, nu met een kuiken aan mijn hand. Voor we aan deze tutorial beginnen, moet je iets doen wat ik me pas achteraf realiseerde. Mensen, een kuiken is geel en een eierschaal is wit, en niet andersom! Naja, laten we er maar een superorginele kuiken-ei wisseltruc van maken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

We beginnen met het wit lakken van onze nagels, jep, ik weet dat de kwaliteit slecht is maar ik kon geen normale close-up maken. Je wilt dat de wit goed dekt, dus breng 2 0f 3 laagjes aan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dan gaan we de witte (in mijn geval gele) eierschaal maken. Als je een witte eierschaal wilt moest je dus je nagel eerst helemaal geel lakken. Dit hoeft niet netjes, we gaan het zometeen nog wat netter maken en meer eierschaal achtig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dan maak je met bijvoorbeeld een bobbypin (ik heb geen nail art kit, maar als je die hebt is dat veel fijner!) driekhoekjes boven het geel, zodat het op een gekraakte eierschaal lijkt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook voor het mondje gebuiken we een bobbypin of dotting tool. Met een roodoranje kleur maak je een klein driehoekje. Tip: zet drie puntjes en verbind die vervolgens.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dan nog 2 stipjes als ogen en je kuikentje is af! Superschattig en leuk voor Pasen. Doe er nog een topcoat overheen zodat dit schattige vogeltje langer op je vinger blijft zitten. Nu kan je dit kuikentje op elke vinger maken, of je houdt het simpel en lakt de rest van je nagels ik een zachte kleur (roze!!!).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tadaa! Ik hoop dat je wat aan deze nailart hebt gehad. Ik ben echt totaal geen expert op gebied van nagels. Ik kan nauwelijks een normaal lakje aanbrengen haha! Zo zie je maar weer, deze tutorial is ook weggelegd voor trillende-handjes-hebbende-personen.

Fijne Pasen!

Hugs and Kisses,

Cathelijne

One thought on “Nailtutorial : Pasen

Make me happy, leave a comment!

