OOTW: 25 tot 30 maart

Monday

Blog 1 ootd (1)

Hey guys, dit is mijn outfit van maandag! Ik droeg dit kanten shirtje met peter pan collar van de primark, met erover mijn rode rokje van de h&m. Eigenlijk nog een beetje te koud voor dit weer maar ik wou zo graag weer een rokje aan! :) Voor sieraden heb ik gekozen voor goud! Mijn uilen ring is van de h&m, het armbandje van brandy en mijn oorbellen uit een winkeltje in Tsjechië.

Tuesday

Blog 2 ootd

Dinsdag heb ik gekozen voor mijn kanten blouse, ik ben helemaal weg van kant de laatste tijd! :) Ik heb ‘m gecombineerd met m’n groene blazer. Allebei tweedehands.  Verder heb ik mijn outfit simpel gehouden met m’n zwarte broek van de pieces en mijn zwarte laarzen. En qua sieraden heb ik dit armbandje met studs, ook tweedehands, en mijn ring en oorbellen heb ik allebei gekregen!

Wednesday

Blog 3 ootd

Eeen, na dinsdag komt woensdag! ;) Ik draag hier mijn zalm roze blousje van primark die bijna iedereen die ik ken heeft :(. Met een zwarte broek van de zara en een jasje waar ik niet meer van weet waar hij van is. Als sieraden heb ik deze parel ketting van mijn moeder om, samen mijn m’n oorbellen van de six en de ring die ik heb gekregen!

Thursday

blog 4 ootd 2

Donderdag, wat een verschrikkelijke dag haha! Zo’n dag dat het nog net te lang duurt tot het weekend. ;) Ik was die dag gegaan voor een simpele outfit met dit jasje van mijn moeder met een see-through bloemen patroon. Met daaronder een pastel hempje van de american today en een groene broek van de sting. Verder alleen mijn roze studs oorbellen.

Friday

Blog 5 ootd

Vrijdag, mijn favoriete dag van de week! Ik ging vandaag voor een black and white look. Het jasje die ik aan heb is van mijn zus en het  gestreepte truitje van de h&m. Verder gewoon een zwarte broek van de pieces en mijn zwart/grijze laarzen.

By the way, follow me on instagram! @ezravanderschaaf :)

Lots of love!

Ezra

5 thoughts on “OOTW: 25 tot 30 maart

Make me happy, leave a comment!

