Vlog: Proefwerkweek en 300 subbs!!

Ik wil wel meer filmpjes oploaden, maar mijn laptop is stuk. Ik schrijf dit vanaf de laptop van mijn moeder en kan hier niet allemaal bewerkingsprogramma’s op zetten. Ik ben echt superblij dat ik 300 subscribers heb, echt leuk! Mensen kunnen wel zeggen dat het weinig is, maar wie het kleine niet deert is het grote niet weerd. Echt heel erg bedankt allemaal voor het volgen van mij op youtube, als je dit nog niet doet maar wel wilt doen kom je hier op mijn account. Ik heb deze week dus proefwerkweek maar ik ga wel gewoon elke dag posten denk ik. Morgen komt er ook weer een artikel van Ezra online. Ook bestond agirlslifestyle afgelopen zaterdag precies een jaar, wil je mijn eerste ‘echte’ blogpost zien? Die kan je hier teruglezen. Als ik terugkijk naar toen zie ik veel dingen die ik nu anders doe, het nemen van foto’s is volgens mij wel wat beter geworden en ik denk dat ik ook meer mijn best doe om bijvoorbeeld langere artikelen te schrijven.

Ook heb ik dit jaar voor het eerst geld verdiend met mijn blog, dat was heel speciaal. Ik wil iedereen bedanken voor het volgen en alles en hoop dat ik zo nog lang door zal gaan. Ik ben trots op wat ik nu bereikt heb en denk dat het in de toekomst alleen maar meer kan worden. Ik vind jullie reacties super, echt heel erg leuk en ik ga proberen toch wat regelmatiger te posten haha! Maar ik kan natuurlijk niks garanderen ;)

Dankjewel voor afgelopen jaar!

Hugs and Kisses,

Cathelijne

Make me happy, leave a comment!

