March Favorites

Hey guys!

Vandaag voor jullie mijn ‘March favorites’.

Beauty

z blog 1.1 beauty (2)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn twee beauty favorieten van deze maand zijn m’n Dior mascara en Marc Cain lipgloss! Mijn moeder vierde deze maand haar vijftigste verjaardag en wou daarom een nieuwe mascara voor haar feest, samen zijn we naar de Bijenkorf gegaan en hebben we deze super awesome mascara gekocht die ik, laten we eerlijk zijn ;), zelf nooit had kunnen betalen. Maar gelukkig mag ik ‘m gebruiken en hij is zo fijn! Hij krult je wimpers en geeft ze meer dikte. Verder ben ik  helemaal verliefd op m’n Marc Cain lipgloss! Hij is de perfecte kleur voor mij, hij is niet te opvallend maar zorgt wel voor net meer kleur en een mooie glans!

Als jullie een tutorial/review willen van de mascara, let me know!

Fashion

z blog 2 fashion (1)

Op het gebied van kleding draag ik de laatste tijd weer super vaak rokjes! Het begint weer lekker weer te worden en ze zijn op zoveel manieren te combineren! Ook was ik mijn trui met studs op de schouders kwijt, maar nu ik ‘m weer heb gevonden is het by far mijn favoriete trui van deze maand! :)

Accessoires

z blog 3 extra

Voor accessoires deze maand heb ik mijn uilen ring van de H&M. Ik draag ‘m zo vaak, hij past bij bijna alles en is lekker opvallend! Als ik goud draag, draag ik m’n uil. :) En behalve mijn ring draag ik de laatste tijd vaak mijn koptelefoon.. Het is niet heel modieus maar het is zo comfortabel! En soms vind ik het eigenlijk best leuk staan. Wat vind jij? Kan een koptelefoon wel, of niet? :(

Bloggers

z blog 4 bloggers

Mijn favoriete bloggers van deze maand, en het hele jaar eigenlijk, van links naar rechts, theblondsalad.com , fashionata.be en jenniefromtheblog.com!

Youtubers

z blog 5 youtubers (1)

Eeeen, last but not least! Mijn favo youtubers! Ik ben de afgelopen maand echt verslaafd aan youtube geraakt. Ik kijk non-stop filmpjes en mijn favoriete drie zijn: ayydubs, hellokatyxo en macbarbie07!

Over youtube gesproken, ik zit er over te denken ook filmpjes te gaan maken… Maar ik ben zo slecht in kiezen, het ene moment wil ik het wel het andere moment weer niet. Dus please help! Wat vinden jullie? Zal ik wel of geen filmpjes gaan maken? Als ik filmpjes ga maken blijf ik natuurlijk ook gewoon blogs schrijven! Let me know!

Lots of love

Ezra

One thought on “March Favorites

Make me happy, leave a comment!

