New in: Forever21 Haul

Voor mijn verjaardag mocht ik wat spulletjes bestellen bij Forever21 en ik kon bijna niet kiezen! Ik vind Forever21 echt een hele leuke, betaalbare winkel en de collecties hebben toch iets extra’s vergeleken met bijvoorbeeld H&M. De dingen die ik bestelde zijn heel erg zomers maar dat is omdat ik daar heel erg naar uit kijk en ik zwijmelde gewoon helemaal weg bij de zomerse plaatjes op de site.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als eerste bestelde ik een nieuwe bikini. Ik moest voor de zomer nog een nieuwe bikini en ik vond de bikini’s van Forever21 altijd heel erg leuk. Dit is een redelijk apart patroontje, maar ik vind het wel wat hebben en de kleuren zijn super. Het bovenstukje is wel een beetje raar in het echt, het bestaat uit 2 aparte delen(zo noem ik het maar) maar dat zag ik niet zo goed op de foto. Gelukkig past hij wel goed en ik heb heel veel zin om deze bikini te gaan dragen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook kocht ik een high waisted short. Ik had nog geen high waisted short en vond het nu wel eens tijd worden. Dit lijkt best wel op een matrozenpakje door de blauwe en witte strepen in combinatie met de knoopjes. De stof waarvan het gemaakt is is anders vergeleken met de meeste shorts en ook dit vind ik dan een leuk detail. De short zit lekker, werkt met een rits en ook hier kan ik niet wachten op het moment dat ik hem ook daadwerkelijk aan kan trekken!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zonnebrillen, iets waar je er nooit genoeg van kan krijgen. Toen ik deze gekleurde aztec-print zonnebril zag, moest ik hem wel kopen! Ik heb nog niet echt een zonnebril met een patroontje en vind deze heel erg schattig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als laatste kocht ik dit paar slippers. Ik moest ook nog een paar nieuwe slippers, mijn Havaianas zijn een beetje aan de kleine kant. Echt verschrikkelijk, mijn voeten hebben nu een soort groeispurt waardoor ik oppeens niet meer in sommige schoenen pas. In ieder geval, ik vond deze blauwe slippers leuk omdat ze eigenlijk overal bij passen en als ik ze niet aan heb, zie je ook nog een mooi patroontje.

Ja, als ik het nu zo zie kan ik wel vaststellen dat ik alleen maar zomerse spulletjes heb gekocht. Maar hey, nu kan ik lekker wegdromen naar een mooie zomer(die er pas over 3 maanden is)!

Hugs and Kisses,

Cathelijne

2 thoughts on “New in: Forever21 Haul

Make me happy, leave a comment!

