OOTW: 2-5 april

Hee guys!

Hier weer mijn lookbook van afgelopen week, ik had proefwerkweek en weinig tijd om foto’s te maken dus heb ik twee foto’s binnen gemaakt toen het al donker was met mijn laptop omdat m’n foto toestel het niet deed.. Vandaar de slechte kwaliteit ;) Ik had maandag vrij en heb toen de hele dag geleerd, vandaar geen outfit. Let’s get started!

Dinsdag

outfit 1

Dinsdag was het zulk lekker weer dat ik m’n zomer jas weer aan kon! Verder droeg ik m’n monster trui met een zwart rokje. Lekker comfortabel voor tijdens de verschikkelijke toetsen..

Woensdag

outfit 2

Woensdag droeg ik mijn favorieten studs trui samen met een kort leren broekje. Normaal hou ik niet zovan shorts over panty’s/mayo’s maar omdat het leer is vond ik het juist super leuk. :)

Donderdag

outfit 3

Donderdag had ik gekozen voor mijn spijkerblousje van de primark met een bruin rokje met goude studs. Omdat het soms nog een beetje koud was heb ik voor erover gekozen voor een kort jasje. Qua sieraden had ik deze zelf gemaakte ketting, door een oorbel aan een ketting vast te maken :), om en m’n uilen ring!

Vrijdag

outfit 4

Vrijdag de laatste dag bikkelen en toen eindelijk weekend. Ik droeg hier een beetje een country blousje opgeknoopt op m’n high wasted broek van de pieces. Omdat ik in ieder mode blad die ik heb  ingekeken de spijker op spijker trend zag heb ik dit ook geprobeerd, maar ik ben er nog niet helemaal zeker van of ik het leuk vind. What do you think?

Lots of love

Ezra

Make me happy, leave a comment!

