Collective Haul(IJ-hallen)

Hello!

Vandaag mijn IJ-hallen haul! Voor als je niet bekend bent met de IJ-hallen, het is een soort grote markt met allemaal kraampjes, gedeeltelijk overdekt en gedeeltelijk buiten. Je betaalt 4.50 toegang en kan dan voor super weinig geld kleding kopen!

Let’s get started. :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als eerste heb ik deze trui gekocht. Hij is een soort van gehaakt met een witte streep aan de onderkant. Hij zit zo lekker en is net wat minder warm dan m’n wollen truien en het begint weer lekker weer te worden! :) Ook heeft hij de perfecte lengte voor boven een legging, omdat hij aan de achterkant wat langer is. En, hij was maar 1,50!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als tweede heb ik nog een trui gekocht, weer gehaakt. Hij is origineel van de h&m en heel makkelijk te combineren! :) En deze trui was maar 2 euro.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier m’n nirvana shirtje, ik ben niet super super fan van de band, maar vind ze, of course, wel supergoed en luister vaak naar hun muziek. Ik ben de laatste tijd helemaal into de simpele shirtjes zoals deze! Hij was 2 euro.

haul 4

En mijn favoriete item is deze jas! Het is een echte leren jas en hij was maar 6 euro! Hij zit zo lekker en is perfect voor deze niet echt warm, niet echt koud tijd van het jaar! En het leukste vind ik is dat hij lijkt op een jas die ik vroeger had. :)

haul 5

En hier mijn pailletten rokje, hij is nog helemaal nieuw want het kaartje hangt er nog aan! Hij was oorspronkelijk 26 euro en ik heb ‘m gekocht voor maar 5 euro. Ik zou ‘m kunnen dragen naar een feestje of misschien zelfs wel naar school!

haul 6

En hier dit super vintage tasje, de sluiting is super schattig en de vorm van het tasje is super apart. En ik heb ‘m gekocht voor maar 2 euro.

haul 7

Ook heb ik drie riepmjes gekocht, een grijze, een roze en eentje met een bloemetjes printje. Ze waren alledrie maar 50 cent. Ik was al best lang opzoek naar een neon riempje, het maakt van een simpele outfit een zo ‘put together’ outfit!

haul 8

Eeen, als laatste van de IJ-hallen dit schattige nep gouden kettinkje. Hij was 50 cent, en lijkt mij super leuk staan met een helemaal opgeknoopt blousje!

En nu nog wat dingen die ik de afgelopen tijd heb gekregen en gekocht, dus ze komen niet van de IJ-hallen maar ik wilde ze jullie toch laten zien!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier deze super schattige, sexy, zwarte kanten peplum. Ik heb ‘m gekregen van m’n super lieve vriendin Sara!

haul 10

En hier, eindelijk, m’n nagellakje van Essie! Ik wilde deze al zo lang, ik zag hem in een video van youtuber macbarbie07 en moest ‘m hebben. Dus toen ik geld had heb ik hem meteen gekocht. Hij is namelijk wel vrij duur voor nagellak, namelijk 10 euro. Maar hij is het geld zeker waard! Het is in de kleur mint candy apple.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nog een cadeautje! Mijn moeder was op vakantie en heeft deze super gave statement armband meegenomen. Thanks mom! :)

haul 12

En als laatste nog wat dingen die ik heb gekregen/gekocht. Een oogschaduw basis, een eyeliner en een thermos beker om lekker thee mee te nemen naar school!

Lots of love

Ezra

2 thoughts on “Collective Haul(IJ-hallen)

Make me happy, leave a comment!

