My sunday in foto’s

Vandaag laat ik jullie zien wat ik gisteren gedaan heb. Ik heb een beetje foto’s gemaakt van de dingen die ik gedaan heb en het leek mij wel leuk om die met jullie te delen. Laat maar weten als jullie vaker zo’n post willen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik begon vanochtend met huiswerk maken. Jullie weten hoe ik alles plan, en ook nu had ik weer een ‘to-do’ lijstje. Ik vind dit handig en het is ook een manier om overzicht te houden. Ik kan goed zien wat ik aankomende week moet doen, en maak dit dan ook. Deze week heb ik 3 toetsen en een scheidsrechtersexamen voor hockey, best een druk weekje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb mijn stash opnieuw ingedeeld. Ik merkte toch dat het niet goed voor mijn make-up was om half in de zon te staan en verhuisde de boel naar een kast. Wel minder dat ik nu daar steeds naartoe moet lopen, maar ik heb wel nog een gewoon everyday bakje zodat ik de basics altijd bij de hand heb.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Even een klein shotje van mijn nieuwe etensliefde: hummus. Ik vind het superlekker en volgens mij is het redelijk gezond. Dat praat ik mezelf in ieder geval aan, lijkt het wat minder erg als ik hier weer flink van eet haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Echt fijn, mijn wasbak is nog nooit zo leeg geweest. Nu ik alleen mijn everyday essentials bij de hand heb, ga ik ’s ochtends een stuk sneller te werk en heb ik een snelle,basic, naturelle look.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een snelle face of the day. Mijn huid is de laatste tijd een beetje onrustig en ik probeer daarom minder of geen foundation te dragen. Ook vandaag heb ik geen foundation op, en eigenlijk vind ik het nog wel meevallen. Mijn lippen zijn jammergenoeg kurkdroog, ik moet voorlopig nog wel blijven smeren. Mijn ooglook is eentje die ik dagelijks maak, simpel met een eyeliner.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Samen met mijn moeder ging ik cadeautjes kopen bij The Body Shop, en we kregen ook wat proefjes mee! Lekker om te testen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En oh boy, there was sun! Ik kon vandaag eindelijk mijn zonnebril op, zonder dat ik raar werd aangekeken. I lubb it, mijn Arizona-look-a-like zonnebril van Primark.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook kocht ik voor mijn gezicht een face wash. Ik hoop dat door het beter reinigen van mijn gezicht, puistjes en onzuiverheden minder worden. Ik gebruik Nivea altijd, het is echt mijn reinigingsmerk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik had in de avond een etentje omdat onze werkster wegging. Voor het avondeten wilde ik daarom mijn nagels nog even lakken, in deze pretty kleur van O.P.I. De naam weet ik niet uit mijn hoofd maar hij is mooi!

Dit was het dan weer, mijn (foto)zondag. Hope you enjoyed reading it!

Hugs and Kisses,

Cathelijne

4 thoughts on “My sunday in foto’s

Make me happy, leave a comment!

