Pretty zomerschoenen :)

 Schoenen, het zijn toch een van mijn guilty pleasures. Gelukkig kan ik me redelijk goed inhouden als het om het kopen van schoenen gaat maar nu de zomer eraan komt krijg ik er weer helemaal zin in om lekker te gaan zomershoppen! Het weer is nog niet helemaal super, maar wat is er nou leuker dan online shoppen? Ik was opzoek naar naar leuke zomerschoenen en toen kwam ik ShopAlike tegen, hier. Lekker wegdromen bij het beeld van mooie schoenen! Maar vandaag laat ik jullie een paar pretty summershoes zien.

Wedges Burke yellow

Ik ben serieus verliefd op deze schoenen. Ik vind wedges voor de zomer echt superleuk! Het staat toch wat vrouwelijker en sierlijker dan een platte schoen en de gele kleur geeft mij echt de zomerkriebels! Nog een pluspunt is dat wedges makkelijker lopen dan hakken en ook op het strand fijner zijn om te dragen dan bijvoorbeeld dichte schoenen.

Ja, ik geef toe dat dit niet de meest mooie en charmante schoenen zijn, maar ik moet toegeven dat ik ze zelf ook heel vaak draag in de zomer. Slippers zijn gewoon zo comfortabel en ook heel chill voor op het strand. Nu kunnen we allemaal op van die saaie slippers rondlopen, maar deze van Forever21 zien er toch wel heel schattig uit. Weer met een fel kleurtje, wat toch weer zorgt voor een paar vrolijke voeten.

Sandaaltjes van Mimic Copenhagen

Ook helemaal in deze zomer(net als de vorigen) zijn de sandaaltjes. Zelf ben ik niet zo van de sandalen maar de meeste mensen vinden ze superleuk. Ik snap het wel hoor, ik bedoel, ze staan leuk bij de meeste outfits, zien er leuker uit dan slippers en gaan ook niet snel uit(wat je dus wel hebt bij slippers). Zelf vind ik hele naturelle tinten heel mooi voor sandaaltjes of een knallende kleur zoals mintgroen leuk. Het contrast tussen die kleuren is nogal groot, maar hey, dit is mijn mening ;).

Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb gegeven met deze post ;), zelf ben ik in ieder geval half kwijlend dit artikel geschreven. Oh my, ik kan niet wachten tot de zomer begint! Vergeet niet nog eventjes hier te kijken voor meer leuke zomerartikelen!

Hugs and Kisses,

Cathelijne

2 thoughts on “Pretty zomerschoenen :)

Make me happy, leave a comment!

