Tijd voor drama!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een tijdje terug ‘reviewde’ ik voor jullie de basic nepwimpers van de Action. Nu had ik ook nog een dramatisch paar en ik heb deze middag lekker een beetje zitten klooien met make-up en dus ook deze nepwimpers. Ik zou ze voor een feestje ofzo toch niet snel gebruiken, ik vind ze veel te dramatisch en te nep. Maar voor nu zijn ze wel leuk om een beetje mee te spelen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit zijn de heftigste wimpers die de Action verkoopt, en ik wordt er wel eventjes stil van. Het is echt niet mijn ding en ik moest dan ook even nadenken over hoe ik ze moest dragen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zoals je hier ziet zijn ze heel vol en bestaan uit heel veel kleine zwarte haartjes. Wel moet ik ze op maat knippen, want ook deze nepwimpers zijn te groot voor mijn ogen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zo zien ze eruit op mijn ogen. Ik weet het, ik ben nog steeds geen expert in het opplakken van nepwimpers, maar laten we dat even negeren. Deze keer kreeg ik ze wel veel sneller op mijn ogen en ik vind dat ze prima zitten. Wel voelen ze heel zwaar aan en ik merk dat mijn ogen dit niet prettig vinden. Ik maakte er een lichte smokey eye bij, vind ik wel passen bij deze drama wimpers.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lol, ik blijf het jammer vinden dat je zo duidelijk kan zien of iemand nepwimpers op heeft. De persoon hoeft maar te knipperen of je ziet meteen dat dit nep is. Het enige echt leuke van nepwimpers is(vind ik) het eraf halen. Het voelt grappig en ik ben eindelijk blij dat ze er na een lange avond af mogen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En dan nog eentje van mijn hele gezicht, want daar vroegen jullie de vorige keer om. Ik weet niet hoor, deze wimpers zijn toch niks voor mij. Ik voel me net een baby doll. Zo nep en als ik knipper ben ik gewoon eng ;). Ik voel me een Geordie/Jersey Shore persoon, ik denk dat zij deze wimpers fantastisch zouden vinden haha. Voor een feestje zeg ik zeker doen, maar zelf vind ik ze iets té.

Hugs and Kisses,

Cathelijne

One thought on “Tijd voor drama!

Make me happy, leave a comment!

