New in: Esprit tas

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Schooltassen, het zijn echt van die voorwerpen waarvan ik weet dat ze 1.niet lang mooi blijven; en 2. kapot gaan. Ik was weer echt toe aan een nieuwe tas, zoals je ziet is mijn ooit minty blauwe tas echt dood. Grappig, ik heb deze tas nu precies een jaar. Ik kocht hem vorig jaar op de Beautyglossparty(hier) en heb er toch wel een heel jaar plezier van gehad. Maar nu vond ik hem gewoon echt te lelijk worden, het model is eruit en het was zwaar irritant dat ie niet goed dicht kon als het regende(waardoor al mijn boeken nat werden, top).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nou, dit is hem dan: mijn nieuwe schooltas. Ik vind hem heel erg leuk! Het is een grote shopper(met rits!!) die rood van de voorkant is en grijs van achteren. Nog een pluspunt: deze zal iets minder snel (zichtbaar) vies worden, vergeleken met mijn oude. Ook is de lengte van de hengsels precies goed. De hengsels zijn van bruin leer en voelen redelijk stevig aan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De tas doet me een klein beetje aan colour blocking denken. Verschillende vlakken met verschillende kleuren. De zijkant van de tas is dan ook wit, wat mooi contrasteert tegenover het rood en grijs.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En nier de legendarische foto: een tas met rits! Ik ben serieus niet normaal blij met het feit dat deze tas een rits heeft. Ik heb me zo erg geïrriteerd aan mijn vorige tas. Als er teveel boeken inzaten kon hij niet dicht en natuurlijk moest het die dag ook nog regenen/sneeuwen/hagelen. Je voelt hem al aankomen; als ik thuiskwam was ik zelf niet alleen doorweekt, maar mijn boeken ook. Dat de Esprit tas wel een rits heeft vind ik dan ook echt super!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En als laatste een kijkje in de tas. Er zit een groot vak in en een klein zijvakje, wat ik prima vind. Het grote vak kan ik voor mijn boeken gebruiken, en het zijvak voor mijn huissleutels, fietssleutel en eten.

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe tas en denk dat ik mijn ouder maar meteen weggooi!

Hugs and Kisses,

Cathelijne

One thought on “New in: Esprit tas

Make me happy, leave a comment!

