OOTW: 14-19 april

Maandag

PicMonkey Collage 11

Maandag droeg ik een ‘all black” outfit met een roze riempje voor wat kleur! Super comfy. :) En ik droeg mijn nieuwe jas en mijn zwart met grijze laarzen. Wat vind jij van de alles-een-kleur-look? All black, all white en natuurlijk all denim?

Dinsdag

PicMonkey Collage 22

Dinsdag droeg ik m’n houthakkers blouse met mijn nieuwe trui erover. Als ik mijn trui uit had droeg ik hem opgeknoopt. Ik droeg hem met goud, m’n statement armband, uilenring en het gouden kettinkje.

Woensdag

PicMonkey Collage 33

Ik was zo excited om m’n nieuwe t-shirt te dragen! Ik heb hem gecombineerd met m’n rode broek en zilveren sieraden.

Donderdag

PicMonkey Collage 44

Hier droeg ik mijn kante peplum, ik had ‘m de dag ervoor gekregen en sliep niet thuis dus had niet veel om hem mee te combineren maar ik wou hem zo graag aan! Ik denk dat ik ‘m voortaan vaker zal dragen met een rokje eronder. Maar zo vond ik het ook heel leuk staan!

Vrijdag

PicMonkey Collage 55

En vrijdag was een lazy day, jeans, trui en boots. Geen uitleg nodig volgens mij. ;) Om het toch iets meer dressy te maken heb ik het gecombineerd met een opvallende armband en ring.

Lots of love,

Ezra

1 thoughts on “OOTW: 14-19 april

Make me happy, leave a comment!