Haar voor de Beautyglossparty

Zoals sommige van jullie misschien wel weten(of er zelf naartoe gaan) is deze zaterdag de Beautyglossparty! Ik heb er superveel zin in, en er volgt waarschijnlijk uitgebreid verlag met outfit, haar, goodiebag en geshopte spulletjes foto’s. Het thema dit jaar is Audrey Hepburn: Happiest girls are the prettiest. Het is dus logisch dat ik een little black dress ga dragen met een leuk paar hakken. Maar voor mijn haar vond ik het wat moeilijker. Daarom heb ik voor mezelf(okee, en een klein beetje voor jullie haha) 3 kapsels gemaakt. Aan jullie de keuze het leukste kapsel uit te kiezen, en hier zal dan ook een tutorial van volgen.

haar01bewerkt

Als eerste heb ik een soort haarband vlecht gemaakt. Bij Audrey Hepburn denk ik sowieso aan opgestoken haar, dus daarom ook 3 opgestoken kapsels. Dit kapsel is simpel te maken en zie ik vaak voorbij komen op bijvoorbeeld lookbook of tumblr. Ik weet niet of ik dit nou zo’n leuk kapsel vind. Ik voel me een beetje Heidi-achtig, vooral als je het kapsel van achteren bekijkt.

Ahaar02bewerkt

Als tweede kapsel het ik een soort warrige gedraaide slierten. Dit is een heel casual manier van je haar opsteken, ik vind het persoonlijk wel leuk staan. Niet alsof je te veel moeite ervoor gedaan hebt, maar wel mooi. Zelf vind ik dit kapsel leuker dan het eerste.

haar03bewerkt

Dit is denk ik mijn favoriet. Een ingevlochte vlecht en uiteindelijk de vlecht oprollen tot een knotje. Ik heb het hier wel erg rommelig gedaan, maar het gaat even om het idee. Dit is een leuke manier maar je arm gaat wel half dood als je dit kapsel probeert te maken. Gelukkig is het eindresultaat de moeite waard: Je hebt een leuk, schattig kapsel dat gemaakt is in een handomdraai(als je een beetje geoefend hebt).

Ik vind het zelf heel moeilijk om te kiezen, omdat ik helemaal niet zo van opgestoken haar houd. Ik draag op de foto’s trouwens geen make-up(wat je waarschijnlijk wel ziet) omdat mijn huid de laatste tijd een beetje onrustig is en ik probeer in de weekenden zo min mogelijk, oftewel geen, make-up te dragen. Dit zijn mijn 3 potentiële kapsels voor aanstaande zaterdag, welke vind jij het leukst?

Hugs and Kisses,

Cathelijne

3 thoughts on “Haar voor de Beautyglossparty

Make me happy, leave a comment!

