OOTD: April

Maandag

OOTD 11

Maandag droeg ik mijn pailleten rokje! Ik had zoveel zin om hem te dragen en had honderd manieren verzonnen om ‘m te combineren. Omdat ik hem ook naar school droeg heb ik het simpel met een zwarte trui gecombineerd en bronzen/gouden sieraden. Op de foto waar ik helemaal opsta lijkt het echt een shining gouden rokje maar in ‘real life’ neigt hij veel meer naar brons, zoals op de foto van de stof. Sommige vrienden vonden het wel naar school kunnen, andere vonden het te… Wat vind jij? Behalve naar school droeg ik deze outfit ’s avonds ook naar een voorstelling van mijn toneel docent, super leuk btw ;)! Toen droeg ik ‘m met mijn tasje, verder precies het zelfde als naar school.

Dinsdag

OOTD 22

Het was weer lekker weer! Het was niet geweldig weer, maar zeker te doen! Daarom droeg ik mijn kanten jasje met daaronder alles zwart en omdat het nog steeds niet helemaal op en top was zoals gisteren (ik kon in m’n hemdje buiten lopen zonder het koud te hebben!!)  droeg ik ook nog mijn sjaal.

Woensdag

OOTD 33

Dit was een look die ik al zolang wou proberen, maar ik vond het toch nog een beetje eng in verband met de blote buik! Het showen van je buik is/wordt helemaal in maar is toch wat anders dan de everyday outfits van de meeste mensen. Ik vind het zelf heel mooi als je niet je navel ziet, maar daar boven een stukje huid met bijvoorbeeld een maxi rok met daar boven een cropped top. Hier had ik gekozen om het een beetje een sporty, old school te combineren met m’n high-waisted broek en rood met witte streepjes truitje. Ik droeg onder m’n truitje een zwarte bandeau. Wat vind jij? Kan een blote buik wel of is dat te veel huid?

Donderdag

OOTD 44

Donderdag droeg ik deze makkelijke outfit met een schattig roze vestje. En ik wou jullie mijn dagelijkse look laten zien, m’n jas met deze sjaal! Alleen het waaide buiten zo hard dat het super moeilijk was om een goede foto te maken want alles waaide alle kanten op.. Vandaar de crazy hair op alle foto’s. ;)

Lots of love!

Ezra

2 thoughts on “OOTD: April

Make me happy, leave a comment!

