Tag: Random & Personal Questions

Tags, ik hou ervan. Het zijn blogposts die je zonder veel moeite kan schrijven(ook al gaat er meer tijd inzitten dan je denkt) en ik vind het leuk om ze te beantwoorden. Naast dat jullie meer over mij te weten komen, leer ik zelf ook een beetje meer over mezelf. Het leek me leuk om deze tag te doen, waar geen echt onderwerp aan vastzit. Dus niet een tag die alleen over beauty, make-up of nagels gaat. Vandaag een tag die gaat over mij :). Ik heb hem overgenomen van deze blog.

1. Wat voor een baby was jij? Rustig of juist niet?

Ik was dan wel het eerste kindje en kreeg meer dan genoeg aandacht. Toch was ik echt een huilbaby. Volgens mijn ouders was ik de eerste 3 jaar van mijn leven constant aan het huilen. Ik kan me dit zelf niet meer herinneren, maar aan de verhalen te horen was ik redelijk huilerig. Ik was dus totaal niet rustig en mijn ouders hebben de eerste 3 jaar geen oog dichtgedaan.

2. Welk nummer staat op 1 in jouw iTunes?

Nu moet ik toegeven dat ik iTunes al een tijdje niet meer gebruik. Jep, ik download mijn muziek gewoon(te badass voor woorden). Mijn favoriete liedje op het moment is *scrollt door muzieklijst* Can’t hold us van Macklemore en Ryan Lewis. Ik wordt er helemaal vrolijk van en zing(stiekem) de tekst helemaal mee. Ik kan je wel nu al verzekeren dat ik volgende week weer een ander nummer te gek vind.

3. Wat is je favoriete winkel voor impulsaankopen?

Ik denk de Kruidvat. Als ik daar ben kan ik serieus zóveel dingen kopen. Ligt er net een nieuwe collectie van essence of Catrice, is de swatch van die ene lipstick van Rimmel wel heel mooi of heb ik echt wat nieuwe maskertjes nodig. Ja, als ik in de Kruidvat ben, verlaat ik de winkel bijna altijd met een gevuld tasje. Ik heb nu ook zo’n kaart, heb ik ten minste nog wat aan mijn ‘slechte’ aankopen.

4. Wat is je favoriete make-upproduct van dit moment?

Dit vind ik echt heel moeilijk. Ik denk mijn mascara van Maybelline New York. Ik heb nu The Colossal VolumExpress(die gele) en hij bevalt me heel goed. Separeert mijn wimpers goed en maakt ze goed zwart. Ik vind de Maybelline mascara’s sowieso heel goed, het maakt niet uit welke je koop want je zult er geen miskoop van maken. Ik ga voor mascara omdat dat toch wel echt een basic is wat ik elke dag op heb. Ik skip nog eerder foundation daan mascara.

5. Wat is je favoriete parfum van dit moment?

Ik gebruik niet zo vaak parfum. Meestal vergeet ik het gewoon want ik heb best wat luchtjes staan. Ik ga een klein beetje vals spelen bij deze vraag. Ik ga voor de body mist van Victoria’s Secret: Tahiti Secret’s. Hij ruikt lekker fris en doet me denken aan mijn zomervakantie naar Bali en Singapore(omdat ik hem daar gekocht heb en gedragen heb).

6. Wat is je favoriete seizoen?

Zonder twijfel de zomer. Ik ben een shortjes mens en mijn kledingkast bestaat voor 70% uit zomerkleren. Need I say more?!

7. Welk product heb je als laatst opgemaakt?

Even in mijn opgemaakt bakje kijken… Ik denk dat ik als laatste een mascara van Clinique heb opgemaakt. Hij was niet echt op, maar gewoon niet meer goed. Ik vond het wel een hele fijne mascara maar zal hem niet opnieuw kopen omdat hij best wel duur is.

8. Wat drink je ’s ochtends altijd?

Ik drink ’s ochtends altijd thee en soms vruchtensap. Als ik haast heb drink ik helemaal niks omdat het te veel tijd kost en meestal ben ik aan de late kant.

9. Wie is op dit moment je favoriete YouTuber?

Dit is een moeilijke! Ik denk LiveLifeGorgeous. Ze zijn altijd spontaan en vrolijk in hun filmpjes en ik heb niet het idee dat het genept is(wat ik bij sommige mensen wel heb).

10. Naar welk land zou je graag gaan voordat je doodgaat?

Australië. Ik weet dat de meeste mensen de Verenigde Staten zouden antwoorden maar dat is denk ik een land waar ik sowieso nog wel naartoe ga. Australië is veel verder en groter en het lijkt me een heel mooi land. Het feit dat het lekker warm is en er kangoeroes rondlopen is natuurlijk ook een grote plus.

11. Welke talen spreek je allemaal?

Okee, hier komen ze:

Nederlands

Spaans(daar heb ik gewoond)

Catalaans(de taal die bij Barcelona en omstreken gesproken wordt)

Frans(op school)

Engels(op school)

Duits(ook op school, maar hier faal ik echt half in)

Dat is het volgens mij, best wel veel eigenlijk.

12. Welke namen zou je aan je kinderen geven?

Als het een meisje was zou ik haar Annemoon noemen met als afkorting Anna. Ik vind dit een best wel mooie naam en ik weet dat veel mensen het raar vinden omdat je kind dan eigenlijk naar een plant vernoemd is. Toch vind ik het wel wat speciaals hebben. Voor een jongetje vind ik het moeilijker. Eigenlijk weet ik dat gewoon niet. Ik vind Thomas wel een mooie naam en Engelse namen vind ik in het algemeen ook wel leuk.

13. Welke telefoon heb je? En welke telefoon zou je graag willen hebben?

Ik heb nu een iPhone 4(hier een artikel over mijn apps) en hij bevalt me heel goed. Ik zou geen andere telefoon willen. Misschien de 4S omdat die meer geheugen heeft, maar dat ik het enige verschil volgens mij. Ik had vroeger een Blackberry en ben niet normaal blij dat ik daar vanaf ben.

14. Wat is het meest beschamende dat je afgelopen maand hebt gedaan?

Dat weet ik niet meer eigenlijk. Ik doe elke dag wel iets doms dus het hoort bij mijn dagelijkse routine. Ik kan me niet herinneren dat er iets extreems tussenuit springt, maar dat moet je maar aan mijn vrienden vragen ;).

Dit was hem dan, de random & personal questions tag. Ik vond het leuk om hem te beantwoorden en ik tag bij deze iedereen die deze tag zou willen doen. Zelf ben ik natuurlijk bij niemand getaged, maar dat laten we even achterwegen!

Hugs and Kisses,

Cathelijne

Make me happy, leave a comment!

