OOTD: Ready for spring!

Meestal doet Ezra hier de outfit posts maar ik had weer eens zin om zelf een outfit of the day voor jullie te maken. Ik was gisteren bij mijn opa en oma in België en die hebben zo’n mooie tuin dat ik het gewoon niet kon laten!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De zon scheen eindelijk weer eens echt lekker, en het was tijdens het maken van de foto’s helemaal niet koud. Ik hoop dat dit weer aanhoudt, dan hebben we misschien toch nog een mooie Koninginnedag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik merk de laatste tijd dat deze broek me goed staat. Hij zit mooi, lekker en zorgt voor een dikke kleurenexplosie. Ik weet nog dat toen ik hem kocht ik niet helemaal overtuigd was maar ik wilde graag een gekleurde broek. Nu draag ik hem wekelijks!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn haar heb ik ingevlochten tot aan mijn oor en vervolgens normaal gevlochten. Ik maakte mijn haar vast met dit schattige kanten clipje van de Primark, die ik al hier liet zien in mijn shoplog met Ella. Voor de rest is mijn haar gestijld omdat ik dat op dit moment op zijn mooist vind.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn mouwloze spijkerjasje kocht ik bij de Forever21 in Londen, waar ik binnenkort weer naartoe ga! Ik vind de kleur perfect voor de zomer/lente omdat het een lichte kleur is waardoor hij goed bij mijn blousje van Primark past.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Omdat het blousje sheer is, draag ik er een heel lichtgekleurd zalmroze hemdje van de Sting onder.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn broek is ook van de Sting.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn schoenen zijn van Primark. Ik vind ze zo leuk! Super schattig met die stipjes en het zijn serieus All-Stars-Look-A-Likes.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als laatste een close-up van mijn gezicht. Ik weet dat je het niet echt ziet maar ik heb een ooglook met het 15 cool palette gemaakt, wat ik kocht op de Beautyglossparty. Ik wordt helemaal blij van de kleuren, ze zijn echt iets voor mij en goed gepigmenteerd. Op mijn lippen draag ik een kleur van Rimmel’s Apocalips.

Hugs and Kisses,

Cathelijne

2 thoughts on “OOTD: Ready for spring!

Make me happy, leave a comment!

