Mijn leven in Instagram foto’s #2

Best lang geleden liet ik jullie al een kijkje nemen in man Instagram foto’s. Vandaag heb ik weer een nieuw artikel hierover!

foto (5)

Na de proefwerkweek besloot ik om samen met wat vriendinnen als beloning een ijsje te gaan eten bij Frozz. Ohmy, ik hou van yoghurtijs! Ik koos voor een mengeling van yoghurt en granaatappel ijs. Echt super lekker! Als toppings ging ik voor aardbeien, kletskoppen en nog iets, ik kan het niet echt goed zien op de foto maar ik weet nog dat het super lekker was!

foto (4)

2 weken geleden moesten Saar(vriendin uit mijn hockeyteam) en ik ons scheidsrechtersexamen halen. We hadden niet zo goed geoefend en faalden in de oefentoets. Merp, wat was ik bang voor dit examen! Gelukkig hadden we het allebei in een keer gehaald met niet al te veel fouten.

foto (2)

Whoopwhoop, 2 dagen geleden ging ik samen met Ella, Sanne en Sofie naar de Beautyglossparty. We hebben het superleuk gehad en ik liet gisteren al zien wat ik gekocht had en wat ik aan had.

foto (3)

En nu ben ik bij Ella dit bericht aan het tikken, want we gaan morgen(lees vandaag) koninginnedag vieren in de Jordaan. We hebben netzelf sushi gemaakt en gegeten. Ik ben een halve pro in het maken van sushi rollen, stiekem wel trots op mezelf.

foto (1)

En dan het leukste, ik heb vandaag de 500 subscribers gehaald op youtube! Waaaah, te gaaf! Ik weet nog dat ik hoopte dit jaar 400 subs te halen, maar de 500 heb ik nu ook al gehaald! Echt heel erg bedankt allemaal!

Hugs and Kisses,

Cathelijne

2 thoughts on “Mijn leven in Instagram foto’s #2

Make me happy, leave a comment!

