Review: 15 Cool Palette

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wauw. Dat was het eerste wat ik dacht toen ik dit palette tegenkwam bij de byBg stand vorige week. Na een blik was ik gezwicht voor de prachtige, coole kleuren uit dit palette.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik wist nooit waar de palettes die byBg verkocht vandaan kwamen, maar volgens mij komen ze uit Duitsland. Ik hou zelf heel erg van warme, nude kleuren maar vind coole kleuren ook heel mooi. Vooral coole blauwtinten vallen bij mij in de smaak. Dit palette heeft dit natuurlijk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De kleuren hebben geen naam dus ga ik bij deze zelf namen bedenken voor deze kleuren. v.l.n.r. boven: Deep Ocean – Coralic Purple – Purplelicious – onder: –  Mermaid – Greenzilla -Greenlighter – Ja, ik ben niet zo goed in het verzinnen van namen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

v.l.n.r.-  Purplelicious – Coralic Purple – Deep Ocean – Greenlighter – Greenzilla – Mermaid –

Sorry voor de slechte fotokwaliteit, maar zonder statief kan ik niet echt scherpe foto’s maken en op de een of andere manier komen de kleuren heel anders over dan in het echt… De pigmentatie van deze 6 kleuren is prima, zeker als je bedenkt dat ik er een oogschaduwbasis onder gebruik, komy dit helemaal goed. Ik vind Mermaid en Deep Ocean het mooist.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De volgende 6 kleuren neigen meer naar blauw/paars toe.v.l.n.r boven: – Ash Blue – Clear Water – Blue Sky – onder: – Blueable – Purple-ista – Shining Night –

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

v.l.n.r. – Blue Sky – Clear Water – Ash Blue – Shining Night – Purple-ista – Blueable –

Ook deze kleuren zijn goed gepigmenteerd en hebben hetzelfde effect als de eerste 6. Mijn favorieten zijn Clear Water, Blue Sky en Purple-ista.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dan de laatste 3 kleuren. Dit zijn de donkerste kleuren uit dit palette. v.l.n.r. – Nightning Blue – Grey’s Anatomy – Bluetellic –

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

v.l.n.r. – Nightning Blue – Grey’s Anatomy – Bluetellic –

Vooral Nightning Blue vind ik een handige kleur, daarmee kan ik meer diepte creeëren en de look wat smokeyer maken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben heel erg blij met dit palette, het is nu al een van mijn dagelijks gebruikte producten!

Hugs and Kisses,

Cathelijne

2 thoughts on “Review: 15 Cool Palette

Make me happy, leave a comment!

