Update.

Het is nu zondagavond en ik vond het wel tijd worden om mijn blog weer eens te checken. Jeetje, ik ben weer veel te lang niet online geweest en er zijn al 3 weken geen posts online gekomen. Maar ik keek net eventjes bij mijn stats en zie dat nog steeds veel mensen komen kijken of ik wat nieuws post, en dat motiveert me! Ik ga vandaag lekker een beetje met jullie bijbabbelen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Met mij gaat alles goed, ik maak lange dagen omdat de zomervakantie eraan komt. En als je zelf nog op school zit weet je zelf wel hoe druk je het dan hebt. Leraren die persé nog 5 cijfers erbij willen terwijl daar eigenlijk geen tijd meer voor is. Gelukkig kan ik alles redelijk managen en het gaat ook prima. Het mindere daardoor is wel dat is ’s avonds vaak moe ben en niet echt veel zin en motivatie heb om nog een artikel te tikken. Ik zit nu in de 3de van het VWO en heb nu definitief mijn profiel gekozen. Ik heb het hier toch wel een beetje moeilijk mee gehad, ik vind het zwaar om nu al te beslissen over mijn toekomst. Ik sta heel goed voor alle vakken, en daardoor is het ook moeilijk om een bepaalde kant te kiezen, omdat ik niet echt vakken heb waar ik slecht in ben. Ik ga nu een E&M profiel doen, wat staat voor economie en maatschappij. Ik ben blij met mijn keuze, maar hierdoor is mijn motivatie voor de vakken die ik ga laten vallen ernstig gedaald.

foto (5)

Dan een onderwerp waar ik het liever niet over heb, omdat iedereen mijn blog kan lezen en het redelijk persoonlijk is. Nu denk ik niet dat mensen uit mijn klas dit gedetailleerd gaan lezen, dus dat maakt het wat minder erg haha. Ik heb de laatste tijd nogal struggles gehad met de liefde. Gelukkig is dat nu over, en ik voel me nu zoveel beter! Ik ga hier niet te veel in details op in, maar ik kan je vertellen dat het een hele opluchting is dat dit voorbij is.

lol

Je vraagt je ook vast af hoe het nou op vakantie was en hoe de requestweek geworden is, de filmpjes kan je hier terugkijken. Ik heb een heerlijke vakantie gehad, maar had het daarna ook gelijk heel erg druk. Het is raar als je na 2 weken niks doen er opeens keihard tegenaan moet omdat leraren anders in de stress komen met hun cijfers. Ik vind het ook moeilijk om nu te bepalen hoe vaak ik ga posten, ik wil niet dat her een verplichting wordt. Dingen moeten gewoon op gevoel gaan. Ik denk dat ik 3 ‘echte’ artikelen per week ga schrijven en als ik een filmpje upload komt die speciaal op een andere dag, zodat de lezers die mij niet op youtube volgen alsnog mijn filmpjes kunnen kijken.

foto (1)

Over YouTube gesproken, ik heb bijna de 700 abonnees gehaald en dat vind ik echt gaaf. Elke keer als ik een mailtje krijg en dat aantal groeit wordt ik zo gelukkig! Ik heb ook echt zin in de YouTubeGathering. Ik weet niet waarneer er eentje is, maar ik ben vastbesloten er naartoe te gaan. Ik wil nu ook gewoon al die andere YouTubers in het echt zien en ermee op de foto te gaan.

c271c-tahitisecrets

Ik ga aankomende zaterdag naar Londen samen met Saar en we hebben er superveel zin in! Dit weekend wordt helemaal top en dan ook nog te bedenken dat ik die maandag, dinsdag en woensdag op kamp ga! En dan nog maar 2 weekjes bikkelen en is het al tijd voor de zomervakantie. Supergaaf en veel zin in!

Dit was eventjes een update tussendoor, ik ga proberen of er woensdag weer een artikel online komt, ik denk dat het wel gaat lukken.

Hugs and Kisses,

Cathelijne

One thought on “Update.

Make me happy, leave a comment!

