Making commitments

Hallo, kennen jullie me nog? ;p

Het is alweer eventjes geleden dat ik een artikel online plaatste op agirlslifestyle omdat ik dacht dat ik klaar was met bloggen. Dit is(gelukkig) niet het geval en daarom ga ik nu weer beginnen(yes, again)! Ik hoop ook dat ik al mijn volgers weer snel terugkrijg omdat ik op dit moment heel veel tijd in mijn blog aan het steken ben.

In dit artikel wilde ik vooral de stand van zaken  even doornemen(klinkt serieus haha). Ik schrijf dit in de auto ergens in België. Ik kom nu terug van vakantie uit Italië en in de auto besefte ik dat ik het bloggen toch wel heel erg miste. Het is voor 3 jaar een heel belangrijk ding in mijn leven geweest en ik ben er nog niet klaar voor om dat helemaal op te geven. Ik was even vergeten hoe leuk ik bloggen vind en hoe vrolijk het mij maakt! Dit besef komt ook, denk ik, door mijn nichtje Chloé. Ze heeft ook een blog(hier) en steeds als ze zei dat ze nieuw gekochte make-up nog niet ging swatchen omdat ze er nog foto’s van wilde maken, wilde ik dat eigenlijk ook.

Om maar meteen goed te beginnen dit schooljaar, ga ik duidelijke afspraken met jullie maken waar ik me niet aan ga proberen te houden, maar waar ik me aan GA houden;

– Er komt elke dag een artikel online.

– Een keer per week een filmpje op zondag en om de week een filmpje op woensdag.

– Er gaan niet alleen maar make-up of beauty gerelateerde artikelen online komen. Ik wil ook boek reviews gaan schrijven, meer kookartikelen maken en DIY’s.

– Ook wil ik een soort rubriek beginnen waarin jullie een grote rol gaan spelen. Ik weet nog niet precies wat voor een rol, misschien een vraag en antwoord rubriek waarin je vragen aan mij kan stellen(over alles; persoonlijk, beauty, fashion, een eigen probleem) en ik die vervolgens zo goed mogelijk probeer te beantwoorden. Heb jij al een vraag in gedachte? Mail hem dan naar agirlslifestyle@hotmail.com met als onderwerp vragenrubriek en wie weet komt jouw vraag wel op mijn blog!

– Ik wil ook graag weten of jullie de lay-out en alles rondom en op agirlslifestyle nog een fijne manier van lezen vinden. Als dat niet zo is, zou ik het fijn vinden om als jullie mij daarover willen mailen naar agirlslifestyle@hotmail.com.

– Elk artikel zal uit minstens 500 woorden bestaan.

Nou, ik ben in ieder geval excited over mijn ‘nieuwe’ start. Ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden en mij helpen om agirlslifestyle weer back on track te krijgen!

x Cathelijne

PS. Vergeet niet om mij te volgen op Bloglovin’ en YouTube(waar ik net de 1000 subbies heb gehaald!).

2 thoughts on “Making commitments

Make me happy, leave a comment!

