Italië mini vlog + outfits!

Ik twijfelde of ik een hele Italië vlog zou maken, want ik had wel alles gefilmd maar ik had heel veel beeld en ik wist niet of het wel superleuk was om naar te kijken. Daarom heb ik besloten om kleine stukjes uit mijn vlogbeelden tussen de outfits te doen. De eerste outfit had ik aan op de warmste dag van de vakantie en het was dan ook meer dan 40 graden! We hebben onwijs veel door Rome gelopen die dag, en het Pantheon, het Colosseum, en het Forum bezocht. De volgende dag zijn we naar eataly geweest, een heel groot eetwarenhuis waar je binnen ook nog eens keus had uit meer dan 10 kleine restaurantjes! Die middag zijn we wezen shoppen in Rome en kwamen we eindelijk de Brandy Melville tegen! Het was serieus de grootste Brandy ever. Ik kocht er het vest wat ik in de tweede outfit aanhad. Die avond gingen we uit eten en het leek me leuk om jullie(en mijn familie) mijn nieuwe vest te laten zien!

Ik hoop dat je het een leuke video vond, laat in de comments achter waar jij bent geweest dit jaar of wat je gedaan hebt als je thuis bleef!

x Cathelijne

Make me happy, leave a comment!

