Marington.nl

Ik kreeg een tijdje geleden een mailtje binnen van Marington.nl. Ze vroegen of ik wat meer over de webshop wilde vertellen en nadat ik een kijkje had genomen op hun site, wilde ik dat wel! Marington.nl is een webshop die allemaal producten verkoopt die te maken hebben met lifestyle.  Zelf zegt Marington.nl verrassend, eigenzinnig, veelzijdig en actueel te zijn.  Ik vind het inderdaad verrassend dat ze zoveel spullen verkopen, ik vind het leuk dat het allemaal een eigen stijltje heeft. Dit zijn geen items die je snel zult vinden!  Laten we maar snel een kijkje nemen!

Handtas Kunstleer Dani Groen-1 (1)

What’s a girl without a purse? Zelf vind ik tassen heel belangrijk voor een outfit, maar tassen van goede kwaliteit zijn toch wel moeilijk te vinden. Zeker voor mensen zoals ik die veel(lees kilo’s) spullen met zich meesjouwen, is het fijn om een goede tas te hebben. Deze tas is niet te groot, maar er passen behoorlijk wat spullen in! De kleur vind ik ook helemaal geweldig. Ik weet dat het herfst wordt en er dan eigenlijk geen pastel kleuren gedragen mogen worden, maar fuck the system! Met deze tas val je zeker op tussen alle bruine, zwarte en grijze tassen. Deze tas kost 69,95 euro en kan je hier vinden.

Schoolbordsticker Chalkboard Tree 1 Roze-1

Ik zei niet voor niks dat Marington een uitgebreid assortiment heeft, ze verkopen naast tassen namelijk ook iets totaal anders, namelijk…muurstikkers! Even serieus, ik vind muurstikkers echt supertof! Vooral deze omdat je er naast ernaar te kijken, ook op kan schrijven! In plaats van een whiteboard kan je veel beter zoiets nemen. Het ziet er veel leuker uit, en het oppervlak is ook veel groter dan dat van een whiteboard. Ook de roze accenten in de boom vind ik leuk gedaan, ik denk dat deze stikker in veel slaapkamers past. Deze stikker kost 169,95 euro.

Dekbedovertrek Sweet Dreams Blauw

Voor degenen onder jullie die roze niet helemaal leuk vinden in de slaapkamer, ze verkopen ook hele leuke dekbedovertrekken, waaronder deze. Ik vind de kleur heel liefelijk baby blauw en de tekst sweet dreams is altijd leuk! Het is gemaakt van 100% Poplin katoen en er zit ook een kussensloop bij van 40×60 cm. Ik heb zelf kleine, schattige kussentjes van de Xenos in het roze en blauw en ik zie het al helemaal voor me hoe dit overtrek op mijn bed ligt :). Dit dekbedovertrek kost 52,80 euro.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben enthousiast over de webshop! Ze hebben leuke uiteenlopende artikelen, zodat je niet alle spullen op aparte webshops hoeft te bestellen. Marington heeft ook nog eens gratis verzending binnen Nederland en wordt binnen 4 dagen thuisbezorgd. Nu heb ik  gemerkt dat de webshop wel aan de prijzige kant is, maar je er wel goede kwaliteit voor terugkrijgt. Daarom is er speciaal voor de bezoekers van agirlslifestyle een kortingscode: fD7JK36cS. Bij het invoeren van deze code krijg je 10% korting en de code kan onbeperkt gebruikt worden! Deze code is geldig tot 23 augustus, dus wees er snel bij en bestel wat leuks op deze lifestyle webshop!

X Cathelijne

One thought on “Marington.nl

Make me happy, leave a comment!

