Hoe lipstick je uiterlijk kan veranderen.

We weten allemaal dat je met make-up veel kan veranderen. Je kan jezelf er heel anders uit laten zien. Denk aan contouren, heftige oogmake-up, maar ook concealer of foundation geven je huid echt een oppepper! Nu vind ik het zelf altijd heel grappig om te zien hoe anders ik eruit zie met een bepaalde lipstick op. Ik draag sowieso niet supervaak lipstick, ik ben meer van de lipglossjes en nude kleurtjes. Maar toch vind ik zo nu en dan een knallende lipstick supergaaf en mooi staan. Ik ging opzoek naar foto’s van mezelf met verschillende lipstick kleuren en ga die vandaag met jullie delen!

foto (7)

Laten we er eerst een foto bij pakken waar ik geen lipstick draag. Ik heb volgens mij een average lipkleur. Zonder lipstick vind ik mezelf er gewoon uitzien als mezelf. Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet beschrijven, maar ik vind mijn eigen lippen wel okee. Het enige waar ik van baal is dat ik vaak droge lippen en velletjes heb.

foto (8)

Hier draag ik een donkerrode lipstick van Maybelline in de kleur 380 Sweet Bordeaux(als ik me niet vergis). Ik weet nog dat toen ik deze look maakte ik me net Anna Kendrick voelde uit Pitch Perfect. Het is niet dat ik mezelf gelijk superemo ofzo voel omdat ik donkere lipkleur draag. Het maakt me ergens ook wel zelfverzekerder, je draagt een kleur die echt opvalt en heel mooi kan staan. Ik vind dat ik met een rode lipstick een warmere uitstraling krijg, maar dat je ook wel ziet dat mijn huid een stuk bleker lijkt.

foto

Herkennen jullie deze nog? Dit is de look die ik voor Valentijnsdag maakte! Door de subtiele glitters vond ik mezelf er superschattig uitzien haha ;p. Hier draag ik een lipgloss van essence, berry sorbet. Ik draag vaak lipgloss omdat het je net een verzorgdere uitstraling geeft, zonder te opvallend te zijn. Natuurlijk heb je ook hele felle lipglossjes, maar ik heb het nu over de subtiele glossjes, met een glittertje en een licht kleurtje.

foto (9)

Hier had ik wat nieuws geprobeerd, ombre lippen, maar dan heel voorzichtig. Ik maakte mijn mondhoeken heel licht met concealer en blendde een hele donkerrode lipstick kleur  van Kate Moss van donker naar licht. Ik vond dit een supergrappig effect geven, ookal zie je het niet echt op de foto. Het lijkt bijna normaal dat mijn lippen langzaam vervagen, cool! Ook hier vind ik net als bij de eerste look dat een warme, donkere kleur echt wat doet voor mijn gezicht! Jammer dat donker vaak met gothic of emo woord geassocieerd, ik denk dat het veel mensen goed zou staan!

Nou, je ziet dat een lipkleur echt veel kan uitmaken voor je uitstraling. Zelf kies ik altijd een lipkleur die bij mijn mood(en ooglook natuurlijk) past. Gelukkig durf ik nu ook steeds vaker wat fellere kleuren te dragen. Uiteindelijk gaat het erom wat jij mooi vind! Laat in de comments achter wat jullie mooie lipkleuren vinden!

X Cathelijne

2 thoughts on “Hoe lipstick je uiterlijk kan veranderen.

Make me happy, leave a comment!

