Make your move

Samen met Sanne ben ik gisteren naar de film Make Your Move 3D geweest. We zagen hem dan niet in 3D, maar vonden het wel een leuke film. Vandaag voor jullie een kleine review over deze film.

Hoe de film wordt beschreven;

De jonge danser Donny (Derek Hough) komt naar New York om zijn broer Nick te helpen met het runnen van zijn vette nieuwe club. Donny is zwaar onder de indruk als hij Aya (BoA) ziet, een elegante, sexy danseres die beweegt zoals hij. Wat hij niet weet, is dat Aya de zus is van Nick’s grootste concurrent; een andere superpopulaire dansclub. Terwijl Donny en Aya als een blok voor elkaar vallen, wordt de competitie tussen hun broers steeds heftiger. Maar het laatste waar Donny tussen wil kiezen is het meisje van zijn dromen — en zijn eigen familie.

Sannes mening;

Samen met Cath en haar opa en oma, gingen we naar deze dansfilm. Door de lege bioscoopzaal verwachtten we er eerst niet zo veel van, maar gelukkig was dat niet het geval. Het was weer echt een cliché verhaal, maar door al het dansen, was het toch net wat anders dan andere romantische komedie’s. Naast dat het dus een beetje cliché was, was het verhaal er om heen nog wel leuk bedacht. Ook de dansstijl van de jongen (Donny) was anders dan normaal (tapdansen), en het meisje (Aya) deed aan drummen. Ik vond het dus een goede film, en het was zeker geen film om bij in slaap te vallen!

Mijn mening;

Ik vond het jammer dat we niet naar de 3D versie van de film waren gegaan, dat had mij net wat leuker geleken, zeker met al de dans en heftige bewegingen die erin voorkwamen. Toen de film begon wist ik echt niet wat ik kon verwachten, maar naarmate de film vorderde, kon ik het einde al raden. Echt erg vond ik dat niet, want het zat hem juist in de kleine details die ik niet verwacht had. Het was een fijne en makkelijke film om naar te kijken, wat ik meestal wel lekker vind. De verhaallijn is dus zeker niet te moeilijk, maar het dansen maakt het toch interessant om naar te kijken. Ook is het leuk dat er dansstijlen worden gebruikt die niet vaak de aandacht in films krijgen. Het meisje, Aya, doet dus aan drummen en dansen tegelijk en dat ziet er supervet uit! Alles bij elkaar opgeteld vond ik het een leuke en vermakelijke film die zeker het bezoeken waard is samen met je beste vriendin!

De film krijgt van ons een 7, hij kan niet tippen aan echt kwalitatief goede films, maar hij is wel vermakelijk en fijn om naar te kijken. Van IMDb krijgt de film een 6,7. Altijd leuk als onze mening in de buurt komt van die van de professionals ;). Het komt erop neer dat als je een dezer dagen nog naar de film wilt, dit een aanrader is om samen met je vriendinnen te bekijken!

X Cathelijne

Make me happy, leave a comment!

