Blue like the sky.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik hield mijn outfit lekker simpel. Een grijze skaterskirt die lekker flowy zit. Ik kocht deze bij de Primark. Ik wist niet of ik hem veel zou dragen maar het is deze zomer een van mijn meest gedragen kledingstukken geweest. Mijn blousje komt van de Scotch&Soda en ik ben er heel erg blij mee! Het patroontje is bijzonder, maar valt ook niet te veel op. Ik vond het leuk om de rest van mijn look ook een beetje blauw te maken, matchend met dit shirtje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik had geen zin in een hele moeilijke make-up, en dat deed ik dan ook niet. Ik maakte een neutrale ooglook omdat de blauwe mascara dan het mooist uitkomt. Geen eyeliner, dan valt alles weg. Ik gebruikte een duo oogschaduwpalletje van Sephora en een wit oogpotlood van Kiko als basis en in mijn ooghoek.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De mascara is van It-style en kocht ik in Italië. Willen jullie hier nog een specifieke review van zien? Dan moet je het even achterlaten in de comments.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Haha, met deze haarband voel ik me echt een hipster! Er zitten blauwe en witte bloemetjes op en ik kocht hem bij de Claire’s. Ook van dit item wist ik niet zeker of ik het wel ging dragen, maar ik heb hem al meerdere keren gedragen, zelfs in een video. Als je net als ik het best wel eng vindt om zulke haarbandjes te dragen, kan ik het aanraden om het een keer om een knot te dragen. Zo leg je extra de nadruk op je knot zonder dat het er te heftig uitziet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb mijn haar heel licht gekruld door mijn haar in twee kanten te verdelen en heb die vervolgens gevlochten. Ik had toen 2 heidi vlechtjes haha! Toen ben ik met mijn stijltang over de vlechten heengegaan en dit herhaalde ik een paar keer omdat ik het nog nooit gedaan had en niet wist of het wel zou werken. Toen ik daarna mijn haar losmaakte, zat er een mooie slag in en ik weet nu al dat ik dit trucje vaker ga gebruiken!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Toen deed ik dus de haarband in en om de voorste plukjes uit mijn gezicht te halen, deed ik die plukjes over mijn haarband en toen was ik klaar!

Weer eens een andere look en outfit voor mij deze keer! Ik vind het leuk om een beetje te spelen met stijlen. Net als met lipsticks, kan je er zo anders uitzien en een heel andere gedachte over jezelf bij andere mensen uitlokken. Ik vind het maar grappig. Draag jij wel eens wat anders of op een andere manier dan normaal?

X Cathelijne

One thought on “Blue like the sky.

Make me happy, leave a comment!

