Van 10 tot 1 TAG

Vandaag heb ik weer een TAG voor jullie. Ik vind het leuk om deze te beantwoorden en zo leren we ook weer wat meer over mij ;). Laten we beginnen!

10 dingen over mezelf

1. Ik heb ooit mijn haar op boblengte geknipt en ik vond het verschrikkelijk lelijk. Ik heb die hele middag en avond liggen huilen, zo vreselijk lelijk vond ik het kapsel.

2.  De meeste mensen vinden mij sociaal, maar ik voel me zelf eerder een awkward persoon. Zeker op plaatsen waar ik niemand ken.

3. Ik luister 24/7 muziek. Zonder muziek wordt ik snel vervelend en ga ik me vervelen.

4. Ik moet altijd iets in mijn handen hebben. Als ik in gesprek ben met iemand pak ik vaak iets wat in de buurt ligt en ga eraan pulken enzo.

5. Ik heb lenzen in, met aan mijn linkeroog een sterkte van -3.25 en aan mijn rechteroog een sterkte van -2.50.

6. Altijd nadat ik een dansfilm heb gezien, wil ik ook op streetdance of een andere danssport maar dan besef ik me na 5 minuten dat ik helemaal niet kan dansen.

7. Ik maak dingen snel kapot. Ik doe het niet expres ofzo maar het gebeurt gewoon.

8. Ik heb toen ik 11 was heel lang gezeurd om gaatjes in mijn oren en nu draag ik bijna nooit oorbellen.

9. Soms zie ik hele coole kleding die ik wel wil kopen omdat het zo gaaf is, maar ik laat het toch in de winkel achter omdat ik het eigenlijk niet durf te dragen.

10. Ik heb 3 keer een poging tot vegetariër  worden gedaan, maar zoals je al ziet, het is steeds mislukt.

agenda 01

9 dingen die ik leuk vind

1. Ongebruikte oogschaduws voor het eerst gebruiken.

2. Dansen op muziek tijdens het afwassen.

3. Mensen van YouTube ontmoeten.

4. Vriendinnen die mij verrassen of ik die een vriendin verrast.

5. Verstoppertje doen met mijn oppaskinderen.

6. Ongebruikte schriften of notebooks.

7. Nieuwe kleren dragen.

8. Eten maken en daarna opeten.

9. Bloggen en filmpjes maken, duuh!

8 dingen die ik niet leuk vind

1. Mensen die een gesprek met je beginnen via whatsapp, maar dan vervolgens niet meer reageren.

2. Heftige regenbuien op het moment dat ik helemaal fabulous klaar sta om naar school te fietsen.

3. Irritante labeltjes in kleren die je vergeet af te knippen en de hele dag jeuken.

4. Champignons.

5. Het feit dat ik niet mooi kan zingen maar wel altijd loop mee te blèren op de nieuwste hits.

6. Dat wij geen huisdieren hebben omdat mijn vader allergisch is voor dieren met haar.

7. Mensen die liegen.

8. Muggen.

agenda02

7 plekken waar ik graag kom

1. Mijn kamer.

2. Willemijn haar huis.

3. Valeriusplein.

4. De hockeyclub, ik hou van hockey!

5. De Leidsestraat en de Kalverstraat enzo, gewoon die buurt om lekker rond te lopen met vriendinnen.

6. Sanne haar huis, lekker midden in de stad. De perfecte plek om met alle meiden af te spreken!

7. Sant Pere de Ribes, om mijn Spaanse vrienden weer te zien.

6 manieren om mijn hart te winnen

1. Als je lekker kan koken zit het helemaal goed. Begrijp me niet verkeerd, ik vind koken heel erg leuk om zelf te doen maar ik ben best wel lazy en heb dan wel iemand nodig die zonder te zeuren eten voor me maakt ;).

2. Een jongen moet niet alleen aardig tegen jou zijn, maar ook tegen je vriendinnen. Want wat heb je er aan als zij niet met elkaar kunnen opschieten?

3. Spontaniteit vind ik erg belangrijk. Ik hou ervan om initiatief te nemen, maar het is ook leuk als hij een keer zijn best doet.

4. Goed gekleed zijn. Het klinkt misschien stom, maar ik vind jongens met een beetje een volwassen stijl, soms een beetje tegen het kakkerige aan, heel aantrekkelijk.

5. Het moet ook voelen alsof ik die persoon alles kan vertellen en hem 100%  kan vertrouwen. Dat geeft een veilig gevoel.

6. Leuke ogen en een mooie glimlach kunnen me helemaal in de ban van die jongen krijgen haha!

agenda03

5 plaatsen waar ik nog naartoe wil

1. California.

2. Australië.

3. Brazilië.

4. New York.

5. Milaan.

4 dingen of mensen waarmee ik niet zonder kan

1. Ouders.

2. Broertje en zusje.

3. Vriendinnen en vrienden.

4. YouTube

3 van mijn lievelingsliedjes

Een beetje stom deze vraag, aangezien ik daar dinsdag een artikel over online plaatste.

1. Best song ever- One Direction

2. How to be a heartbreaker – Marina and the Diamonds

3. Give me love – Ed Sheeran

agenda04

2 wensen

1. Later een succesvol bedrijf runnen, als zelfstandig ondernemer en doen wat ik leuk vind.

2. Een cool talent hebben, wat ik dus niet heb haha. Bijvoorbeeld zingen of dansen.

1 laatste woord

– Meeh. Jullie denken nu vast allemaal dat dit geen woord is, maar voor mij is dit wel een woord. Ik gebruik dit woord echt supervaak en ik vind het schattig klinken haha!

Dit was de TAG, weer een lekker lang artikel haha!

2 thoughts on “Van 10 tot 1 TAG

Make me happy, leave a comment!

