Hoe was de Sabtermeeting?

Ik weet dat Sabrina er al een blogpost over geschreven heeft, en veel mensen  hebben een vlog gemaakt, maar ik wilde er toch nog even over schrijven. Vorige week zaterdag 24 augustus was ik naar de Sabtermeeting. Voor de mensen die niet weten wat dat is. Een meeting betekent dat je mensen gaat leren kennen die je kent via het internet(in dit geval via youtube). De meeting was georganiseerd door Sabrina en Wouter. Wouter kende ik nog niet, maar Sabrina wel(was ik al een keertje mee naar Zaandam geweest).

Ik had samen met Sabje afgesproken op Amsterdam Centraal, want dan konden we samen naar Utrecht reizen. De reis ging snel en alles liep voorspoedig. Ik was niet echt zenuwachtig en Sabrina ook niet, maar toen we er bijna waren, waren we wel een beetje bang voor awkwardness. Toen we aankwamen bij de grote Starbucks op Utrecht Centraal stonden er al wat mensen en het was eerst inderdaad een beetje ongemakkelijk. Sabrina en ik vluchtten maar snel de Starbucks in om een frapuccino te halen haha! Toen we daar eenmaal uitkwamen wat Wouter er ook en was de groep al snel bijna compleet.

We misten alleen nog 3 jongens die een beetje aan de late kant waren haha! Veel meisjes waren daar met zijn tweeën of drieën en ik was daar in mijn eentje. Wat ik op zich niet heel erg vond, maar ik wist dus niet of ik dan wel aansluiting bij de rest zou vinden. Gelukkig belandde ik al snel in een gesprek met Liselotte, waarmee ik praatte totdat we de jongens hadden gevonden. Nadat we dus compleet waren, gingen we opzoek naar een veldje waar we konden zitten. Dit was nog best een klus maar uiteindelijk hadden we toch een plekje gevonden.

Eenmaal daar had Sabrina kleedjes meegenomen om op te zitten, en stalden we al ons eten uit. Toen kon de meeting echt beginnen. Ik heb lekker gepraat met Emilie en Loraina en Annemarijn. Het is superleuk om al die nieuwe mensen te leren kennen, en praten met YouTubers is heel anders dan met je eigen vrienden praten over YouTube. Je deelt toch experiences enzo die je niet kan delen met normale vriendinnen omdat zij het niet doen. Om een uur of vijf hebben we de picknick opgeruimd en zijn we weer richting Utrecht Centraal gelopen.

Daar zijn toen 10 van de 15 mensen vertrokken, en het kwam er dus op neer dat ik overbleef met Sabrina, Wouter, Tyana en Annelies. We gingen samen eten bij de MacDonalds en het was supergezellie! Ik heb bij de picknick ook wel mensen leren kennen hoor, maar als je met zijn vijven bent is het gewoon veel meer praten met dat groepje. Nadat we gegeten hadden, ging Tyana weg, daarna Wouter en toen gingen Sabje, Annelies en ik naar onze trein. Bij het spoor namen we afscheid van Annelies en ging ik weer samen met Sab met de trein naar Amsterdam Centraal.

Kortom, ik heb een superleuke dag gehad en ik hoop deze mensen in de toekomst weer eens tegen te komen op bijvoorbeeld de Dutch YouTube Gathering of misschien wel een andere meeting!

X Cathelijne

Make me happy, leave a comment!

